Tohmann, waar blijft mijn email ?

ruudvee

Ouwe rot
Heb een bestelling gedaan bij Thomann.de, maar ik krijg er maar geen email van over hoe ik de betaling over kan gaan maken.
Bestelling is 3 uur geleden geplaatst door mij (zaterdagmiddag).

Gaat dit niet automatisch, of is het normaal dat het heel lang duurt voor je een bevestiging krijgt ?

Op andere webwinkels waar ik wel eens wat koop, heb ik vrijwel direct een email terug.

gaat normaal gezien wel automatisch denk ik, maar bij mij liet bevestiging ook even op zich wachten...

en als ze een mail manueel moeten beantwoorden doen ze er makkelijk een weekje over

Was geen gewone email.
Ik wacht op een bevestiging van mijn order op hun webshop.
Voor bellen ben ik nu te laat, maandag dan maar bellen.

Fjewww, op mijn bestelling lijkt wel een vloek te liggen.
Had eerst de compressor in Alkmaar besteld, zou binnen 1 week binnen zijn vanuit een vestiging in Amsterdam.
Heb niks meer vernomen van die gasten, dus daar kom ik nooit meer.

Hopelijk gaat het beter bij onze ooster buren.

Het duurt even voordat je een orderbevestiging krijgt.

Ik heb twee keer bij Thomann gekocht. De bevestiging van de order kwam steeds de volgende dag, en later krijg je nog een bevestiging als je order is verzonden. Daarna is hij heel snel in Nederland.

Ik denk dat het zo lang duurt omdat ze niet gewoon een bevestigingsmailtje sturen, maar het laten weten wanneer je order daadwerkelijk is verwerkt.

Cheers

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Het duurt even voordat je een orderbevestiging krijgt.

Ik heb twee keer bij Thomann gekocht. De bevestiging van de order kwam steeds de volgende dag, en later krijg je nog een bevestiging als je order is verzonden. Daarna is hij heel snel in Nederland.

Ik denk dat het zo lang duurt omdat ze niet gewoon een bevestigingsmailtje sturen, maar het laten weten wanneer je order daadwerkelijk is verwerkt.

Ok, dat klinkt positief.
Ik check morgen of maandag mijn mailbox wel weer ipv elke 5 minuten. 8~
Tnx !

Ik kreeg laatst een sms van ze dat het pakket verzonden was. Ook handig!

Bevestigingsmailtje heb ik altijd snel binnen.
Een mailtje dat de boel uiteindelijk is verzonden heb ik nog nooit van ze gekregen.

Ik heb overigens wel altijd alle spullen ontvangen.

groet

Tom

Laatst woensdagavond iets besteld, donderdagmiddag de bevestigingsmail. Ze zullen ook wel weekend aan het vieren zijn daar. Dat hun webshop 24 uur per dag open is wil niet zeggen dat ze er zelf ook al die tijd zijn. Verder altijd prima service van Thomann, en inderdaad netjes een SMSje als de boel verzonden wordt.

Back