Awakenings woekeren of vriendendienst

G

Guest

Guest
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=78409

uitverkocht zag ik, maar kaartjes voor andere awakenings kosten rond 25 of 40.

zijn dit woekerprijzen van iemand die kaartjes koopt om met winst te verkopen aan mensen die graag willen, maar niet kunnen omdat het uitverkocht is? :r

of toch gewoon een vriendendienst van iemand die toevallig 2 kaartjes overheeft en ze aan een ander gunt? :okdan:

60 euro is wel duur voor awake normaal zijn die kaarten 35 ofzo, incl parkeren...

Ze zijn nog niet ZO commercieel bij Monumental....

maar deze figuur wil er vast op verdienen, misschien zat hij lang in de bus om ze op te halen ofzo...

tenzij het 60 voor 2 kaarten is idd.... :W

ja, ik weet het ook niet, daarom vroeg ik het me af.
het kan meevallen, want tegen een normale prijs aangeboden, is het mooi meegenomen, want het is zeer uitverkocht.
maar woekeren met kaartjes vind ik altijd zo jammer.
naja, laten we maar het van het goede in de mens uitgaan, het zal wel 60 voor 2 zijn :) hoewel het wel bieden vanaf is.....
op de site las ik trouwens dat je nog niet zomaar binnenkomt met een kaartje dat je niet zelf via het net hebt besteld. hoe ze dat willen gaan controleren vraag ik me af. dan kan je 2 dagen van tevoren wel beginnen met mensen binnenlaten/

Dit is redelijk normaal hoor, ik heb zelf zo vaak gehad dat we geen kaartjes meer konden krijgen, en ja dan ga je er toch naar toe in de hoop dat ze aan de hekken verkocht worden dan betaal je inderdaad hoge prijzen, maar die vallen in het niet wat de totaal som al kost, er komen, drinken, etc noem maar op.

En een hoop mensen doen het er inderdaad ook om, en gelukkig maar anders sta je daar met lege handen en kan je weer naar huis.

Heb zo eens 90 euro betaalt bij busloo, ben de naam van het feest vergeten. En dat doe je liever dan weer naar huis gaan.

Origineel geplaatst door anoniempje
Dit is redelijk normaal hoor

nou, het komt veel voor. net als pedofilie en rassenhaat, bijvoorbeeld. maar om het nou redelijk normaal te vinden.
tsjee, kaartjes kopen voor een evenement waarvan je weet dat het snel uitverkocht is om ze dan met woekerwinst door te verkopen aan iemand die er gewoon graag heen wil, maar geen kaartje kon kopen omdat allerlei handelaren al voor waren.
mnou vooruit, het zal normaal zijn, sympathiek kan ik het niet vinden.

ik was een paar keer te laat voor iets dat ik erg graag wilde zien/horen, maar dan ga ik toch geen woekerprijs betalen.
stap ik wel naarbinnen met een onnozel smoel en zeg dat ik op de gastenlijst sta.

Back