Dus opnieuw beginnen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@ R-ond

@ R-ond

Origineel geplaatst door R-ond
pix mp3 willen we zien / horen

zitje daaro op skool ?
old oF new ,.....:stupid yoke
wel lachuh om te zien dat er veel gasten duits portugal ...sommige scandinavishe hier hun ...drum/synth bodschappen doen ...jij was natuurlijk al ...dutchie,

monomachine lijk op de machine drum toich same soort case ?

Ik heb de Key-version R-ond en daarvan lijkt idd het linker gedeelte op een Machinedrum.
Ik zit hier niet op school maar Manage een Headstore (hoe Hollands kan 't) oftwel ik verkoop Bongs,vloeitjes etc :peukie:

:doei:

benshannon_01.JPG

lauw rocksteady:okdan:

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
AlphaJuno / TR808 / TR909 / MonoMachineSFX-6
Ik heb het onderwerp zo eens van een afstandje gevolgd, en denk dat je een hele goede keuze hebt gemaakt door deze complete verandering.

En de foto die ziet er ... wooooow... uit!

Ik probeer me nu echt aan het richten op de sequener functies van de sfx-6.
Maar sjezus wat is het druk op mijn werk :( zal je altijd zien, als je je spullen binnen hebt
moet je alle tipboekjes (joint) gaan barcode :stupid: soms kan ik die Ieren wel schieten :duivels:

Ik hoop zo snel mogelijk met een demotje te komen maar ik wil het nu nog niet allemaal gaan aansluiten
omdat ik nog wacht op mijn nieuwe rack. (zie hieronder)
Ik heb wel 4 xtra setjes poten besteld want ik die stand is 140cm wijd,
dus er past makkelijk een TRx0x en bijv een AlphaJuno naast elkaar op 1 stang :eureka:

Attachments

• stand.jpg
    stand.jpg
    42,4 KB · Bekeken: 119
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
A-stand is vandaag binnen gekomen :{ Ik post vanavond een foto als alles erin hangt.
Ook heb ik nog een 30u hoog rack gekocht voor mijn 19" spulletjes

Dus je bent wel van plan om langer in Ierland te blijven?
Kom maar op met die foto;)

Wat is nu onderhand de bedoeling van deze thread ?

:confused:

Origineel geplaatst door Bass
Wat is nu onderhand de bedoeling van deze thread ?

:confused:

Dat RockSteady zijn werkwijze en gear heeft omgegooid en
zijn enthousiasme daar in deelt, met alles wat daar in steunt.

Niks mis mee, enthousiasme is de basis van alles wat succesvol is
of kan worden.
Snap jou vraag eigenlijk niet zo:confused:

Ja snap ik, niets mis mee maar kunnen we dan niet beter voor ieder SF lid een aparte thread gaan maken? ;)

Origineel geplaatst door Bass
Ja snap ik, niets mis mee maar kunnen we dan niet beter voor ieder SF lid een aparte thread gaan maken? ;)

Ik zou zeggen leef je uit.

En opzich hoef je je natuurlijk niet bezig te houden met deze thread maar er zijn nou eenmaal mensen die graag wat interesse in elkaar en elkaars hardware tonen.
Ik vind het tevens prettig als ik iets nieuws koop dat er dan toch nog mensen zijn in Nederland die mij wat feedback kunnen geven hierop. Ik ken hier(Ierland) in totaal maar 1 persoon die de zelfde kennis en interesse heeft in muziek als mijzelf.

Fotos volgen :P

Gaat ff niet lukken denk ik

Gaat ff niet lukken denk ik

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpbSGy9j) is not within the allowed path(s): (/www/) in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: move_uploaded_file(/tmp/phpbSGy9j) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Operation not permitted in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpbSGy9j' to '/www/www.synthforum.nl/tmp/vba5491adfb' in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: filesize() [function.filesize]: Stat failed for /www/www.synthforum.nl/tmp/vba5491adfb (errno=2 - No such file or directory) in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1720

Synth Forum Melding
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens de poging om het bestand te uploaden. Probeer het alsjeblieft nog eens, als de fout zich blijft voordoen neem dan alstublieft kontakt op met de administrator

Forum Sprong:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back