Steinberg Internal Mixing Tutorial

Xpressive

Producer
Heeft iemand al ervaring met deze tutorial. Ik zit er aan te denken deze tutorial aan te schaffen. Verder is er ook nog een mastering tutorial.

Het schijnt dat ze net nieuw zijn, ik kwam ze toevallig tegen op de steinberg site. Mixen en masteren is voor de meesten toch een vrij lastig iets, althans ik zie vaak threads voorbij komen met vragen over mastering en mixen. Misschien dat je van deze tutorials iets wijzer wordt. Het schijnen allemaal video's te zijn en daar leer ik meestal het meest van. Ik ben niet zo'n type die allemaal boeken gaat door lezen.

Hoop dat iemand ze al geprobeerd heeft die mij wat meer kan vertellen of het het waard is om ze aan te schaffen.

;)

Niemand die het heeft? :confused:

Ik vind het in ieder geval wel interessant klinken. Ik kan alleen zo gauw niet vinden wat het moet gaan kosten...

€50 per stuk. Internal mixing bestaat uit 2 delen, en audio mastering uit 3. Dus 100/150 euro.

Niet echt een impuls-aankoop dus. Ik had hier ook al naar gekeken, onder het motto je kan nooit genoeg weten. Ik denk niet dat er al veel mensen zijn die deze hebben omdat ze pas uit zijn. Hoewel ik die internal mixing wel al een paar keer op de duitse ebay ben tegengekomen. Allemaal duitsers die hem 1 keer kijken, of kopieren, en hem dan weer voor bijna dezelfde prijs verkopen.

ASK Video heeft er trouwens ook een
Mixing With The Pros

En Lernkurs heeft
Mixing Und Mastering
is wel in het duits.

€50 per stuk. Internal mixing bestaat uit 2 delen, en audio mastering uit 3. Dus 100/150 euro.

De prijs had ik ook nog niet gezien, maar die valt wel mee vind ik.

Back