Maar weer es voorstellen

Horsleech

Ingeburgerd
in 2002 aangemeld, een paar berichtjes geplaatst... nu maar weer es terug :P

ik ben Auke, 22 jaar uit drachten...

ben in 1998 begonnen met muziek maken (impulse tracker ) en was gelijk :verkoght: aan die manier van muziek maken :okdan:

op den duur overgestapt naar buzztracker waar ik eigenlijk nog mee werk...ben dus vrij conservatief.

Stijlen waar ik van hou is vrij breed, als het maar goed is... maar passie ligt vooral bij hardcore:kimono:

Ben pas vader geworden waardoor ik na een inspiratieloze periode nog langer niks meer kon uitspoken ivm tijd en geld etc. (arme student:geslaagd: )en natuurlijk die kleine niet wakker maken...tot ik er achter kwam dat de kleine man gewoon door de herrie heenslaapt... :stupid

Nu ga ik dus verder waar ik in 2002 al mee wilde beginnen en dat is mn digitale werkomgeving uitwerken naar in eerste instantie een analoge mix omgeving en evt later nog wat apparaatjes erbij...

momenteel bestaat mn 'setup' uit:

PC:
Asus P5B
Intel Core Duo 1.23 Ghz
2*1024 DDR2
SATA harddisc van 360 gig (staat alweer bijna vol :stupid )
Nvidia GeForce 7300GT (af en toe spelletje is ook leuk)

Software:
Buzztracker
Cubase SX3 (voor afmixen)
Waves SSL collection
Wavelab
Soundforge
Pro-53
Pro-52
Mercury-1
FM7
FM8
Heleboel gratis plugins van de Interface cd's

edit: en volgens deze site heb ik een vers lid :okdan:

back_mat.jpg

Origineel geplaatst door Sam_Zen
Welkom !!
Ken je ModPlug Tracker ?

uiteraard, wel es mee gestoeid, alleen vond het vervelend dat je beeld zo bewoog....hoorde later dat je dat ook uit kon zetten hahaha, wel veel gebruikt om samples uit oude xm en it files te halen toen Impulse tracker niet ,meer op mn pc wilde werken

Back