Witte BCF2000

Javascript

Amsterdam West
geil?

BCF2000-WH_big.jpg

ik vind het een stuk strakker dan lelijke blauw in ieder geval!

Doet het vast enorm leuk bij je iPod.

Lijkt nu meer op een ultra gesofisticeerde bediening van een wasmachine of zo.

Ik vind het juist minder. Dit ding zul je zeer veel met je handen etc aanzitten en op wit zie je alles.

Had liever een BCF3000 met LCD's boven de kanalen oid.

Valt iig nog mee dat ze geen vergulde zijkantjes hebben gebruikt.

In het echt zien ze er niet zo bijzonder uit trouwens.
Maar als het je smaak is.

Mooi, alleen nu moeten de faders/knops etc... nog zilver worden ! Met wat groter (licht blauw) screen .... :{

Weet iemand of er nog andere merken zijn, die hier iets mee doen (gaan doen) 8~

Eeen beetje als een midi controller DAW controllertje? Iets met zilver en wit :{ ????

doen alle blauwe bcf2k's het nog dan (faders etc ) ?
mackie baby hui emu uit die nieuweste firmware lijkt me wel handig voor cubase werkt dat een beetje ?

Origineel geplaatst door WarmeBakker
doen alle blauwe bcf2k's het nog dan (faders etc ) ?

daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, niemand nog problemen gehad met z,n behringer bcr/bcf ? verspringende waardes etc ?

Om een of andere reden moet ik bij deze witte BDF2000 erg aan deze denken:

Attachments

• manta.jpg
    manta.jpg
    82,3 KB · Bekeken: 125
Ik vind m mooier dan de blauwe eigenlijk. Maar zelf zou ik dan toch weer niet zo snel een witte controller op mn bureau zetten.. Maar ach, misschien een 30" Mac scherm erbij, Krk RP6 White, Albino en natuurlijk zo'n mooie witte labjas aan, lekker knus TL-licht, dan heeft t wel wat ;)

die van gemmetje doet het nog maar de rest laat niets van zich horen. op zich verdacht, er staan er ook wel veel te koop hier en op marktplaats trouwens. misschien is de kwaliteit tóch minder ? zo niet dan haal ik er misschien ooit zo'n witte.

Origineel geplaatst door anoniempje
daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, niemand nog problemen gehad met z,n behringer bcr/bcf ? verspringende waardes etc ?

Origineel geplaatst door WarmeBakker
die van gemmetje doet het nog maar de rest laat niets van zich horen. op zich verdacht, er staan er ook wel veel te koop hier en op marktplaats trouwens. misschien is de kwaliteit tóch minder ? zo niet dan haal ik er misschien ooit zo'n witte.

Die van mij doet het nog netjes hoor. Alleen die heb ik pas een maand ofzo... :D

En serieus, die witte is net als witte sokken dragen.

Origineel geplaatst door anoniempje
Mijne (december 2006) doet het nog perfect. Lekker gevoelig, maar niet overgevoelig. Goede en snelle response. Faders blijven vloeiend meebewegen met de software, kortom, als nieuw. Ondanks dat ik hem veel gebruik...

Back