Ethereal
Instant Fuck-up
Het is wel een crash, maar ik vind het ook te gek om een reversed crash te gebruiken, net voor de 1e maat zodat hij op zijn hoogtepunt is op de 1e maat zegmaar.. Zodat je een crash verwacht, die niet komt..
Anders wat gefilterde noise, werkt ook vaak erg lekker.. Offff.. Toch een crash, maar een laaage en gebitcrushede, eigenlijk onherkenbare crash! Of niet de standaard 909 crash, maar een fijne china crash, splash of een ride..
Sjah, eigenlijk alles kan
Anders wat gefilterde noise, werkt ook vaak erg lekker.. Offff.. Toch een crash, maar een laaage en gebitcrushede, eigenlijk onherkenbare crash! Of niet de standaard 909 crash, maar een fijne china crash, splash of een ride..
Sjah, eigenlijk alles kan

Ik zal het even illustreren met een stukje van een nieuw dingetje waar ik mee bezig ben. Na dat 'fucking friends' moet er iets, maar wat? Geen crash dus...

Ik heb flink wat nummers geluisterd de afgelopen tijd en ik merk dat het idd meer de opbouw naar de crash is die het hem doet dan het geluidje an sich. Gebitcrushde crash met een korte decay werkt ook goed, thx voor de tips!