Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door pal
Waren synthmeeting dagen niet altijd 5,- euro entree?

de 3 meetings die ik heb meegemaakt waren inderdaad 5 euro

Oh, OK, dan heb ik me dat verkeerd herinnerd.
Het is puur een kwestie van uit de kosten komen voor bier en chips, kortom, ik overleg het nog even. :)

Origineel geplaatst door Hanz
Oh, OK, dan heb ik me dat verkeerd herinnerd.
Het is puur een kwestie van uit de kosten komen voor bier en chips, kortom, ik overleg het nog even. :)

kom je met 5 euro per persoon ook vast wel uit.

? Meeting

? Meeting

Wat doen jullie eigenlijk op zo'n meeting?
Zijn er foto's van oude meetings?
Ik vraag het maar omdat ik me er niet veel bij kan voorstellen.

;-)

Re: ? Meeting

Origineel geplaatst door Mia

;-)

Op onderstaande link kun je een indruk krijgen:

Foto's

Origineel geplaatst door Mia

Eh, mensen (her)ontmoeten die je normaal alleen van nickname of hoogstens uit de chat kent, slap ouwehoeren over synths en het leven, beetje pingelen op een verzameling synthjes en drumbakkies die je maar zelden ergens ziet en al helemaal nooit bij elkaar.

De laatste keren hebben we eigenlijk steeds een ruimte om synths en overige gear neer te zetten ter uitprobering van het geachte publiek, en een aparte ruimte om even wat te drinken en te snacken. Op die manier is het gevaar dat er cola / bier in een apparaat belandt minimaal.

De synths worden overdag geprobeerd met koptelefoons en (kleine) speakers op een beschaafd volume (... toch, C738?) om de overlast te beperken.
Na het eten 's-avonds gaat het volume wat omhoog en wordt er gepoogd allerlei gear op elkaar aan te sluiten om zo een collectieve jamsessie te houden.

Dat dus, eigenlijk!

Re: Re: ? Meeting

n apparaat belandt minimaal.

De synths worden overdag geprobeerd met koptelefoons en (kleine) speakers op een beschaafd volume (... toch, C738?) om de overlast te beperken.
Na het eten 's-avonds gaat het volume wat omhoog en wordt er gepoogd allerlei gear op elkaar aan te sluiten om zo een collectieve jamsessie te houden.

Dat dus, eigenlijk!

Om maar te zwijgen over de officiele meeting in den haag
8o)

photo.php

<WIJZIG>Dat zou maar zo kunnen, maar dit keer is het 10 euro dus.</WIJZIG>

Oh lees net dat er nog overlegd wordt :D Maar dan nog. 10 euro is nog een schijntje :) Dit keer kan je overigens wel gratis parkeren :)

Sioux

Origineel geplaatst door Sioux
Dat zou maar zo kunnen, maar dit keer is het 10 euro dus.

Sioux

hanz was nog aan het nadenken daarover.

Origineel geplaatst door Sioux
Ja ik las het al :) Ik was alleen van achter naar voren aan het lezen :D

Sioux

wonen we hier in china dan? 8o)

Ben je dr ooit geweest dan?

-C-

Mogen niet-echt-actieve-post-leden ook komen? Heb ook niks om mee te nemen eigenlijk..

Greets Tuan

Absoluut, iedereen die interesse heeft in synthjes en een beetje gezellig is, mag naar binnen. :)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Op onderstaande link kun je een indruk krijgen:

Foto's

Vet vet! Geile shit op die foto's! :)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Om maar te zwijgen over de officiele meeting in den haag
8o)

photo.php

I get the picture! :) Zou wel iets voor mij zijn, maar dadelijk komen alle andere mijn spullen kapot trappen om het heftige hardcore kabaal te stoppen.. haha! ;)

Ohja hoeveel man komen er zo meestal?

Re: Re: Re: ? Meeting

Re: Re: Re: ? Meeting

Origineel geplaatst door Leendert
I get the picture! :) Zou wel iets voor mij zijn, maar dadelijk komen alle andere mijn spullen kapot trappen om het heftige hardcore kabaal te stoppen.. haha! ;)

Hehehe, dan get je de wrong picture. Dat was dus een voorbeeld hoe het ooit ging (meeting Den Haag) en daarna nooit meer.
Één 909 vol open op een PA vol open bleek inderdaad namelijk ruim in staat om *alle* andere synthjes kompleet weg te blazen.
Dus bleef er weinig te genieten over voor de overige bezoekers. Kortom, niets voor op een meeting. :)

Re: Re: Re: Re: ? Meeting

Hehehe, dan get je de wrong picture. Dat was dus een voorbeeld hoe het ooit ging (meeting Den Haag) en daarna nooit meer.
Één 909 vol open op een PA vol open bleek inderdaad namelijk ruim in staat om *alle* andere synthjes kompleet weg te blazen.
Dus bleef er weinig te genieten over voor de overige bezoekers. Kortom, niets voor op een meeting. :)

Uh kleine correctie:

De heren die met de modulars aan het stoeien waren gingen af en toe zo extreem hard dat het niet meer leuk was voor de andere bezoekers. en aangezien wij daar een beetje genoeg van hadden hebben we een PA speaker geregeld :)

Als je een synth of ander apparaat meeneemt, neem dan ook ff een klein mixertje mee, tenzij je synth een hoofdtelefoon aansluiting heeft.

Hahaha, OK, het ging inderdaad collectief dusdanig hard dat het water in de bovenliggende vijver begon te golven. Kortom, sindsdien gaat het met koptelefoons en kleine speakertjes, tot grote instemming van het grootste deel van de bezoekers. :)

Nee ik snapte hem wel, maar ik zei stel je voor als ik dat nu nog zou doen dan zou ik zeker weg gestuurd worden ofzo, maar niet dat ik dat kan aangezien ik nog geen synth of drumcomputer heb. Kheb nu gitaarpedaaltje gekocht en binnenkort een mixer. Daarna gaat er meer volgen natuurlijk op lange termijn steeds weer iets nieuws erbij en dan zie ik jullie over n paar meetingen wel ofzo? Tenzij jullie allemaal met open armen deze jongen ontvangen terwijl hij nog geen gear heeft. :D ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back