Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik neem mee
TB-303
TR-606
TR-909

Gereviseerde final list:

Roland JX8P
Roland Juno-60
Creamware ASB Pro-12 (als er toch al een Virus C komt)
Line 6 Echo Park

mixert en headphones :).

Origineel geplaatst door Yoozer
Gereviseerde final list:

Roland JX8P
Roland Juno-60
Creamware ASB Pro-12 (als er toch al een Virus C komt)
Line 6 Echo Park

mixert en headphones :).

Ik voeg aan dat lijstje waarschijnlijk nog toe(afhankelijk van wat er in de auto nog bijpast):

Sy22
Tx7
xenyx502
behringer minifex
headphones

In ieder geval, de heren die zich aangaven het meest geinteresseerd te zijn in de entreeprijs hebben zich nog niet allemaal opgegeven

Tot wanneer kan je je aanmelden? Door eventuele werkzaamheden kan ik op dit moment nog niet toezeggen of ik wel of niet kom.
Ik wil wel....

Op een synth met een veelvoud van die waarde maakt dat voor 1 keer niks uit ;).

Wat is dit voor een gezeur over de prijs...... zijn er mensen onder ons die niet eens een tientje uit willen geven aan een hele dag vette synths kijken en zelfs uitproberen terwijl........

de meeste van ons toch al veel te veel geld uitgeven aan onze grote gezamelijke liefde, dus die 10 euro kan er wel bij, zeker als ik dan ook nog wat te drinken krijg..........

Tot dan want ik heb me opgegeven.

Mischien is het trouwens handig bezoekers te vragen een eigen koptelefoon mee te nemen, ik heb er maar 1 en das nie genoeg om alles tegelijk te beluisteren..........

Ik zeur niet.... er was alleen wat onduidelijkheid over de entreeprijs.

En ja, 5 klinkt nu eenmaal voor veel mensen aantrekkelijker als 10 euro. Uiteindelijk heeft niet iedereen evenveel te besteden. Ik kan me voorstellen dat voor een 15-jarig lid uit Venlo die overweegt om te komen dit nogal een groot verschil is. Zeker als je in zijn profiel leest: "Kranten bezorgen, tomaten plukken vakken vullen... etcetc.. alles wat nodig is voor m'n gear te betalen"
Denk ook eens aan de mensen die het wat minder breed hebben.

dan is 5 euro extra nog een schijntje.
10 euro voor een dag lang pielen en luisteren naar synths met gratis zuipen en snaai das geen
geld. Een frietje met + hamburger en cola kost ok al bijna 10 euro.
Als je voor een uitje max 5 euro wilt besteden ga je maar naar de kinderboerderij.

Bovendien is de stroom en huur (waarschijnlijk) ook niet gratis.

Wie zegt dat ik voor een uitje maar maximaal 5 euro wil uitgeven!!! Zoals ik al eerder schreef was er onduidelijkheid over de prijs.
En als ik een lans probeer te breken voor mensen voor wie 5 euro WEL een groot verschil is word ik min of meer voor schriep uitgemaakt!!! Lekker is dat! Ook hier neemt het gebrek aan solidariteit klaarblijkelijk toe. Jammer.

Nou, als de sfeer op zo'n meeting ook zo is ga ik inderdaad liever naar de kinderboerderij!

He gast ik heb het ook niet breedt, maar synthforum is een gratis server voor iedereen en volgens mij zijn er maar weinig mensen die de kosten van deze site betalen, ik wou eigelijk voorstellen om er toch een 10tje van te maken en het geld dat over is op de synthforum account te storen ter betaling van serverruimte......

dus als jij (Eric) lult over solidariteit misschien moet je daar eens aan denken.

Bericht door een moderator:
Zo, en nu weer ontopic: wie komt er naar de meeting en wat wordt er meegebracht?

Ik ga naar de Synthmeeting zonder apparatuur.. denk dat niemand zit te wachten op mijn KS Rack..
Maar wat is verstandig om mee te nemen als je alleen komt kijken en proberen.. Koptelefoon?

Mischien is het nu wel tijd voor een lijst met

- wat komt er ?
- wie komt er ?

dan laten we de discussie achter ons.

Ja ben nu ook wel benieuwd naar een lijstje... Misschien dat de mod die de mails binnenkrijgt de nicknames kan posten tot nu toe?

Of is er misschien interesse in een simpel php scriptje waar iedereen in kan vullen wat hij of zij meeneemt, waar dan een mooi gear-lijstje uitrolt?

Tja, voor wie er wil melden dat-ie komt en wat er dan wordt meegenomen, daar hebben we iets moois voor, te weten deze thread. :eureka:
Maar dan helpt het niet als er massaal offtopic wordt gegaan. Niet alles in het leven is op te lossen met een scriptje...

Ik ga in ieder geval niet een lijst posten van wie er komen, omdat niet alle bezoekers lid zijn van het forum, en het lijkt me niet netjes om naam en toenaam te vermelden (privacy, u weet wel).

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, voor wie er wil melden dat-ie komt en wat er dan wordt meegenomen, daar hebben we iets moois voor, te weten deze thread. :eureka:
Maar dan helpt het niet als er massaal offtopic wordt gegaan.

Ik ga in ieder geval niet een lijst posten van wie er komen, omdat niet iedereen lid is van het forum en ik vind het niet netjes om naam en toenaam te vermelden (privacy, u weet wel).
Hmmmm daar zit wat in :D
Heb je wel een indicatie hoeveel mensen er verwacht worden?

Nog even vraag van net herhalen, omdat niemand hem waarschijnlijk leest omdat er weer 5 andere posts overheen gekomen zijn:

Ik ga naar de Synthmeeting zonder apparatuur.. denk dat niemand zit te wachten op mijn KS Rack..
Maar wat is verstandig om mee te nemen als je alleen komt kijken en proberen.. Koptelefoon?

Ik zou die kaasrek gewoon meenemen, het zal je nog verbazen wie daar hete wensdromen over heeft (gehad)... :D

En verder is 'n eigen koptelefoon altijd wel handig, ja, ook in het kader van persoonlijke hygiene en het voorkomen van wachtrijen enzo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back