Ensoniq ESQ-1 of SQ80

Status
Please reply by conversation.

bikkel

Everything is on the One
Wie heeft er nog een stofhappende ESQ-1 of SQ80 staan of weet er een te staan ergens?

Ruilen tegen een MKS-50 en/of TX81z kan ook.

mark glinskey heeft d8ik meerdere racks ,..tekop weet niet hoeveel & willing to ship ship
rack iswel heel fyn ....
die maan heeft veeel ...
google

Origineel geplaatst door R-ond
mark glinskey heeft d8ik meerdere racks ,..tekop weet niet hoeveel & willing to ship ship
rack iswel heel fyn ....
die maan heeft veeel ...
google

een reisje met de raket dus. Het is even lezen maar uiteindelijk weet je wel wat Ron bedoelt. :)

Origineel geplaatst door René
een reisje met de raket dus. Het is even lezen maar uiteindelijk weet je wel wat Ron bedoelt. :)

hahaok gelukkig net op tyd ...voo der mensen reisjes naar de "maan"gaan boeken

shit ok de baste man heeft veel [dit konik niet editten ,..tsja
zaldr gelijk maar wat werk van maken ter comp.

http://www.markglinsky.com/Msgmus.html[/URL]
zn manual manor site

trouwens kwam ook dit tegen terwijl t een respectful musician is ...was ?
http://www.scam.com/showthread.php?p=318195 :D weet niet oftie een leuke price heeft ...mailen kannooit kwaad en rack = soo verstuurt

Hmmmm ik weet het niet ik had graag de keys er bij eigenlijk. Display schijnt ook groter te zijn op de keys versie. Maar als het een lief prijsje is ga ik misschien overstag.

Origineel geplaatst door bikkel
Dus.....:D

GEEN LIEF PRIJSJE

JA BOELE HAD PAR WEKEN GELEDEN DE SQ80 VOORE ?200 EU D8 IK
[K MOET HEEL STILLETJES VERKLAPPEN DAT DE ESQ ONGEVEER MN AX80 VERVANGEN GAAT ,,...SSSJT]
3 OSC WAVES ...EN T ZELFDE FILTER EN GOED DUIDELIJKE INTEFACE ,...KNOBBIES KAN IK BEST FF ZONDER !SC6

Ik zie vandaag iemand zijn advertentie closen dat hij er een van boele gekocht heeft, kweekt die jongen ze soms illegaal op zijn zoldertje? ;)

Origineel geplaatst door R-ond
GEEN LIEF PRIJSJE

JA BOELE HAD PAR WEKEN GELEDEN DE SQ80 VOORE ?200 EU D8 IK
[K MOET HEEL STILLETJES VERKLAPPEN DAT DE ESQ ONGEVEER MN AX80 VERVANGEN GAAT ,,...SSSJT]
3 OSC WAVES ...EN T ZELFDE FILTER EN GOED DUIDELIJKE INTEFACE ,...KNOBBIES KAN IK BEST FF ZONDER !SC6

Hij was een tikkie duurder, maar das ie ook waard8o

Status
Please reply by conversation.
Back