Gez: TR-808, mint, al dan niet met midi

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door mikemix
Volgens mij staat ie niet eens te koop? :confused:

alles staat te koop dus die 808 ook, hij verkoopt in principe alles via ebay tenzij je hem een bod doet wat ie niet kan weigeren, maar nogmaals de man is erg duur maar het is wel allemaal in topstaat

Origineel geplaatst door mono-poly
mint met midi bestaat niet!

Maar je snapt wel wat ik bedoel ;)
Niet door één of handige neef met zijn Hilti een "gaatje" geboord.
Maar door een erkent installateur ala Heer Boemtsjak.

mint met midi bestaat niet!

near mint wel ? of wordt het dan toch almost near mint ;)

Foei, erkend is met een D van Dikke 808

er is ook een wijzigknop hoor 8o)

Ik had al 8 aanbiedingen vandaag, van near mint tot pepper mint, kan nog niet kiezen.
Is goed voor de prijs.

Ik zie spijtig genoeg altijd 808's met gaten er in geboord voor het midi gebeuren.
Volgens mij zou je de midi input ook gewoon via de dyn sync aansluitng kunnen doen.
Dan zou die namenlijk nog best mint kunnen zijn.

Ik zie spijtig genoeg altijd 808's met gaten er in geboord voor het midi gebeuren.
Volgens mij zou je de midi input ook gewoon via de dyn sync aansluitng kunnen doen.

Voila ;)

Ik had al 8 aanbiedingen vandaag, van near mint tot pepper mint, kan nog niet kiezen.
Is goed voor de prijs.

belangrijker is hoe die klinkt en dat schijnt bij een 808 nog veel meer te verschillen dan een 909 , wat dat betreft gaat het bekende verhaal wel weer op dat je meer kans hebt dat 1 met gebruikssporen beter klinkt dan een glimmende. Ik zou zeker van al die 8 proberen mp3's te bemachtigen en op basis daarvan je keus maken, maar een mint die goed klinkt is natuurlijk het mooiste wat jou nu kan overkomen.

Probeer maar eens...8)

nu ja :confused: dat deed het altijd tot nu toe, vreemd

ben je je dyn sync niet kwijt dan?

Status
Please reply by conversation.
Back