[track] exillirate

kaspur

Nieuwkomer
Track waar ik nog mee bezig ben, beetje uplifting trance, tis geen "schokkende" trance plaat, beetje standaard sounds. Over het einde ben ik zelf nog niet helemaal tevreden maar misschien voelen de synthforum mensen de drang om hierop nog hun commentaar te geven ? :) Ben zelf wel behoorlijk tijdje bezig geweest met de mastering, alle feedback is welkom.

HiFi edit (+/- 10mb)

LoFi edit (+/- 3 mb)

De stijl interesseert me niet eigenlijk. Maar technisch is dit toch wel zeer OK.

Zou iets minder aan de galm doen, da's meer in de stijl van megaparty. De bas mag ook wel wat meer dreunen zodat het laag iets voller gaat klinken, kan die kick net ff iets zachter. En ook iets minder enhancing zodat hij toch helder klinkt maar niet zo uberbreed als nu. Nu klinkt het hoog net even iets te digitaal naar m'n smaak.

Knap stukje werk :okdan:

ik vind dat de 'ruisachtige' klank, vooral in het begin van het stuk, echt iets te prominent aanwezig is.
Dit verpest een beetje de rest van de klanken. Het zou af en toe weg kunnen faden, zoals een tiental seconden in de tweede helft gebeurt. Dan klinkt het veel mooier!
Ik vind ook de 'lead' synth een beetje te veel herhalen...
Maar voor de rest: niet slecht hoor.

prima nummer! Ik vind alleen de bassdrum niet mooi. Misschien(zoals fuse zei) omdat ie te hard staat, maar ik zou gewoon een andere kick nemen (een iets diepere, rondere, met minder hoge tonen erin).

Op mijn boxen klinkt hij wat mat, maar op de koptelefoon klinkt hij echt goed. (Ik hecht zelf al niet zoveel waarde aan de weergave van mijn boxen hoor...)

Over de kick heb ik geen klachten, maar ik ben dan ook niet zo'n 4x4 kick persoon. Lekkere zagende sounds. Ik weet niet waarom, maar ik krijg een beetje een Reason gevoel bij deze plaat, is dat terecht?

Zeker een lekker nummer, en omdat ik niet zovaak trance luister kan ik hem goed verdragen ;) .

Bedankt voor de reacties alvast :) heb even een nieuwe edit gemaakt aan de hand van het commentaar van hierboven, de kick wat aangepast (weet niet offik hem nu mooier vind), de galm weggehaald, als ik de basslijn aanpas krijg ik vervorming die heb ik dus nog ff gewoon gelaten

nieuwe edit

En de track is idd reason :)

hij's inderdaad lekker uplifting

er zitten best lekker geluiden in, alleen de eerste leadsynth is een beetje te losstaand van de rest lijkt het

wat ik jammer vind is dat het hoofdgedeelte teveel op het opbouwende gedeelte lijkt, dat maakt de track wat 'saai' denk ik

maar klinkt goed hoor, en het barst van de energie :D

Back