Mijn Jupiter 8 brouwsel in Reaktor 5

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Waarschijnlijk de Encore, maar de Lintronics versie nog betere specificaties?
Wat mij van de Encore iig aanspreekt is dat je (als ik het goed heb) lower en upper patch geljiktijdig met midi kan besturen, en dat je de arpegiator kan syncen, iets wat mij erg aanspreekt!

Ik weet niet welke "beter" is want ik ken de encore kit niet, met die van rudi kan je iig met CC overal bij en das wel makkelijk. Ik heb ff snel de specs van Encore bekeken en dat lijkt vooral sysex te zijn, werkt ook prima lijkt me maar zorgt wel voor wat meer mididata over de lijn. Heb je de J8 pas ofzo, waar heb je m gescoord?

Origineel geplaatst door MadR
erg nice .. ben alleen geen jp8 kenner

en wat is dat .. opeens heeft iedereen een jp8 .. mono heeft er ook al een :(

worden ze gedumpt ofzow ? kan me niet voorstellen dat jullie de huidige hoofdprijs willen betalen

ik ben dr uiteindelijk wel veel aan kwijt geweest helaas, mezelf een beetje gek gemaakt enzo, ook wel eventjes spijt gehad maar ik krijg steeds meer wat ik zoek uit het apparaat. En als ze niet meer in prijs zakken dan vind ik het ook wel best zo.

Origineel geplaatst door dennisb
ik ben dr uiteindelijk wel veel aan kwijt geweest helaas, mezelf een beetje gek gemaakt enzo, ook wel eventjes spijt gehad maar ik krijg steeds meer wat ik zoek uit het apparaat. En als ze niet meer in prijs zakken dan vind ik het ook wel best zo.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat :)

Heb hem vrij kort nog ja, maar de veelzijdigheid en bedieningsgemak trekken me elke keer als een magneet naar dat ding toe.

Back