Hoi ik ben tegenwoordig aan het prutsen met Logic aangezien dat zo fijn werkt met Sounddiver en ik er veel goede verhalen over hoor, ik kan hem nu als sequencer gebruiken zonder problemen maar aangezien mijn antieke Six-Trak geen sysex uit zendt wilde ik dus via Sounddiver knop bewegingen opnemen in Logic (de Six-Trak ontvangt wel SysEx), dat moet dus via Autolink ofzo maar ik heb dat nog niet aan de praat gekregen.
Ook zit ik nog te kijken hoe ik bijvoorbeeld VST effecten en instruments aan de gang kan krijgen, en wat de mogelijkheden zijn van het Environment in Logic.
Voor het environment kan ik iig wel een goede tutorial gebruiken, aangezien het op mij overkomt als een soort MIDI-bouwdoos waar veel uit te halen valt als je het kent.
Ook zit ik nog te kijken hoe ik bijvoorbeeld VST effecten en instruments aan de gang kan krijgen, en wat de mogelijkheden zijn van het Environment in Logic.
Voor het environment kan ik iig wel een goede tutorial gebruiken, aangezien het op mij overkomt als een soort MIDI-bouwdoos waar veel uit te halen valt als je het kent.