Roland SP808 of een leuke groovebox

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Ik zoek een Roland SP808 maar als er mensen zijn die nog een andere leuke groovebox (liefst met samplefunctie) hebben liggen: zeg maar wat je hebt liggen.

Wel graag redelijke prijzen (zie soms de SP808 voor 700 euro en dat is echt veel te veel).

Een sp808 is geen leuke groovebox weet ik uit ervaring. Moeilijk te editen.

Wat wil je max besteden?

Origineel geplaatst door pal
Een sp808 is geen leuke groovebox weet ik uit ervaring. Moeilijk te editen.

Wat wil je max besteden?

Ik heb er nog niet heel goed over nagedacht, ik heb nu zelf een aantal leuke 'speeltjes' en een rm1x als groovebox, maar er zijn een paar knoppen lam, de geluiden vind ik wat beperkt en er zit geen samplefunctie in.
Wat ik eigenlijk wil is iets waarmee ik met samples kan spelen en het liefst ook nog geluiden in zitten.
ik kom echt uit het Amiga tijdperk en protracker/octamed heb ik dan ook heel veel gebruikt. Een beetje die richting op qua simpel maken van beats en melodietjes, maar dan dus (ook) met je eigen samples.

Budget is niet zo heel hoog en afhankelijk van wat het is. Ik ben niet super goed thuis in al die dingen maar ik zoek een leuk apparaat voor een leuke prijs.

Ik heb momenteel een rm1x, yamaha djx, yamaha psr-k1 en een microkorg, daarnaast nog wat nostalgische apparaatjes
Ik ben niet echt een muzikant als in dat ik hele nummers maak ofzo, meer voor de lol, ik ben namelijk gek op muziek en herrie maken :P

stond laatst een MC-505 op MP voor 125,-

Re: Roland SP808 of een leuke groovebox

Origineel geplaatst door djkoelkast
Ik zoek een Roland SP808

Wel graag redelijke prijzen (zie soms de SP808 voor 700 euro en dat is echt veel te veel).

Re: Roland SP808 of een leuke groovebox

Origineel geplaatst door djkoelkast
Ik zoek een Roland SP808

sorry voor de eerdere reply, ging iets fout.

ik heb je een pb'tje en een mailtje gestuurd ivm met een sp808 die ik te koop heb staan maar heb nog niets van je gehoord!

Re: Re: Roland SP808 of een leuke groovebox

Re: Re: Roland SP808 of een leuke groovebox

Origineel geplaatst door penik ettek
sorry voor de eerdere reply, ging iets fout.

ik heb je een pb'tje en een mailtje gestuurd ivm met een sp808 die ik te koop heb staan maar heb nog niets van je gehoord!

klopt was ik nog niet aan toe gekomen, ik vind hem eigenlijk te duur ;)

hij is het gerust waard maar ik ben niet zo van de DX7 tijd en heb al redelijk veel FM spul wat hier dus een beetje op lijkt qua sound. Ik zoek toch iets meer richting de rm1x die ik al heb qua sounds en mogelijkheden alleen dan het liefst nog met sampling

Status
Please reply by conversation.
Back