Designers met ambitie gezocht

De website komt er pas nadat de eerste vinyls gedrukt en gereleased zijn, momenteel is er nog geen materiaal voor op de website te plaatsen natuurlijk.

Origineel geplaatst door Brice
meedoen zou ik zo zegge, alle info + audio samples en briefing worden opgestuurd vanaf dat'k je emailadres heb.
Mailen dus naar redlab.electronic@gmail.com

Is het betaald? Ik ken nog wel een jongen die zelfs dingen voor coca-cola heeft gedaan. :)

Origineel geplaatst door Leendert
Is het betaald? Ik ken nog wel een jongen die zelfs dingen voor coca-cola heeft gedaan. :)

Natuurlijk is het betaald, en nog niet zo slecht denk ik;)
stuur maar door!

Ik zal het m binnenkort is vragen als ik hem spreek. Hij zal misschien wel geintereseert zijn. ;)

Origineel geplaatst door Leendert

ik dronk vroeger coca-cola, maar intussen heb ik goede smaak. is dat ook goed?

Origineel geplaatst door Leo
ik dronk vroeger coca-cola, maar intussen heb ik goede smaak. is dat ook goed?

Het gaat bij mijn bericht meer om 't label dan de cola, heb zelf altijd cola van de aldi.. ;)

het is schandalig, maar ik moet 25km rijden voor de dichtsbijzijnde Aldi.

geen cola meer, water, jus (d'orange hè), koffie en wijn. ik krijg toch al genoeg nodeloze calorieën binnen.

Origineel geplaatst door Leo
het is schandalig, maar ik moet 25km rijden voor de dichtsbijzijnde Aldi.

geen cola meer, water, jus (d'orange hè), koffie en wijn. ik krijg toch al genoeg nodeloze calorieën binnen.

Haha, maar cola is ook niet zo goed voor je ik drink ook meestal wel van die goedkope aldi chocomel en dat is nog goedkoper als melk terwijl er melk in zit! ;)

En calorieen zat hier dat wel ja. Ik eet echt teveel. :P MAAR DAN OOK ECHT VEEL! (maar ben totaal niet dik ofzo..) :W Aanvalluh!

Origineel geplaatst door deniax
DENiAX | DESiGN

Mijn eenmansbedrijfje :eureka:

Hey, dat is erg mooi werk wat je daar hebt! :okdan:

danku :mega:

Ok, Ik heb m gevraagd een mail te sturen, hij was eindelijk n keer on wanneer ik er ook was. :D

Origineel geplaatst door deniax
DENiAX | DESiGN

Mijn eenmansbedrijfje :eureka:

wel mooie dinge niet vd flitsende ...vriend van mij begoon jaren geleden ook met av
en web design heeft etr nu een goede botreham aan ,..en t belangrijksete
hij vindt zn werk leuk

@ toip satarter
mag t ri graffitie / drawing art zijn
kijk r& b past wel hiphoptekeningetje by
ik vindt by techno minder eectro weer wta anders hebbie wat richtlijnen
ik ga volgende week naar een FREE festivall waar wat vrienden ,..bv een graffitie / drawing cursus / workshop geven ...mischien hebben ze intresse in princiepe leven ze daarvan
grt leuk idee

je lijkt rob papen wel ...haha die kwam om namen voor presets ..vragen !

Back