mengtafel reparatie

KeesVerkerk

Ouwe rot
Weet iemand bedrijven in omgeving zuid holland waar ik mn mengtafel kan laten servicen?? Het gaat om een allen & heath en een oudere soundtracs of krijg je dan dat probleem dat bepaalde onderdelen niet te leveren zijn??

Specifieke Soundtracs onderdelen kun je ook bij Tim Jones bestellen. Deze man weet alles van die tafels. Over het algemeen zijn de onderdelen nog vrij gangbaar, misschien op enkele IC's na.

Ik ken verder geen bedrijven die reparatie's doen aangezien ik zelf altijd mijn spullen repareer.

Dr tube in Rotterdam.

Ik breng zelf vaak alles naar een mannetje die ons graag helpt en voor ons niet zo duur is.
Wel een beetje slordig soms maar ook geniaal.

humm toch niet echt makkelijk te vinden zo'n reparateur voor mengtafels

Die dr tube is dat die van de buizen versterkers enzo?

repareer meestal alles zelf .. maare keb hier wel s wat faders besteld voor mijn oude allen & heath gs3. Volgens mij doen ze ook gewoon servicing van apperatuur. Bovendien is het 't de officiele distributeur voor A&H http://www.tmaudio.nl/

Heb ik hier in alkmaar ook nog een bedrijf zitten die o.a. het officiele bAhringer service center is die ook van alles en nog wat repareert. Check de site van behringer voor 't adres en email e.d.

succes

thomas

Inderdaad een goed idee om de distributeur te bellen.

* mental note

Onlangs weer eens problemen gehad met het scherm van de Yamaha 03D digitale tafel. Even een bruggetje gesoldeerd en met een beetje mazzel blijft het aanstaande zondag ook nog werken. Mocht iemand nog een goede oplossing weten voor het 03D display probleem, dan hoor ik het graag. :okdan:

Goede analoge tafels zijn prachtige machines, zeker de modulaire varianten kun je vrij gemakkelijk onderhouden en eventuele storingen zijn over het algemeen snel gevonden. Je moet dan natuurlijk wel enige affiniteit hebben met elektronica en sonica, anders wordt een mens gillend gek van al die componenten. :confused:

Maar goed, dat was dus even iets van mijn kant, nu weer on-topic. :)

Back