Ik kwam er ds zojuist achter dat ik geen verified member van paypal was. Ik heb de verkoper zojuist een mailtje gestuurd waarin ik dit uitleg en prompt krijg ik een reactie terug! Hij zat dus te wachten totdat ik geverifieerd was, anders was hij niet verzekerd als hij het apparaat opstuurde. Het hele probleem is zojuist dus opgelust en de kans is dus groot dat ik mijn centen niet kwijt ben.
als ik al de verhalen over PayP*l en dan ook weer deze lees, dan ga ik daar denk ik niet mee in zee. Al die rompslomp...
Ik gebruik altijd de Credit Card die ik ook bij de R*bobank heb gekregen en ik heb nooit problemen!
Heb de veiling letterlijk op het nippertje gewonnen !! Ik ben (als het goed is) een jp 8080 voor $541,- rijker. En hij wil de betaling via www.escrow.com regelen .... beter.
Escrow kost $36,- plus verzendkosten ..... laat ik op $650,- uitkomen .... hehehehe jaaa als ik geen belasting hoef te betalen natuurlijk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.