Gezocht: Tweedehands Mixer

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door manvsmachine
voor 50 euro koop je hoogsten de behringer minifex 800

opzich best een aardig apparaatje. De genoemde effecten zitten er in ieder geval in. het enige nadeel is dat je niet meer dan 2 parameters per effect kunt editten

Ahja ik weet niet, heb nog honderd euro over na die mixer duss.. ;)

Origineel geplaatst door Leendert
Ahja ik weet niet, heb nog honderd euro over na die mixer duss.. ;)

Ik dacht 50 euro. Voor honder heb je misschien wel een leuke 2ehands fx doos

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ik dacht 50 euro. Voor honder heb je misschien wel een leuke 2ehands fx doos

mhh ja of ik kan nog even doorsparen voor een synth, of misschien om mn computer te upgraden ofzo? :)

Tering man.. Ik moet moeite doen om iets te kunnen kopen ofzo wat is dit voor onzin die mensen reageren echt traag enzo.. Zo krijg ik die mixer nooit.. :confused:

Staan trouwens super veel advertenties van 2005 op marktplaats in dit forum zeg.. :stupid

Ik zag die Si ofzoiets van spirit folio en lijkt me ook wel grappig. En er was ook iets op de marktplaats dat ik had gezien dat zon mixer meer stereo als mono kanalen had.. leek me ook wel handig.

ik heb er nog eentje staan voor 250€

24 kanaals instrumentenmixer Frontier Merrit

2 phantom power kanalen
4 voudige toonregeling per kanaal
mute - solo per kanaal
4 auxen
externe 19" voeding

technisch in goede staat, optisch enkele stukjes verf af onderaan (zie foto's)
Die verf is er af door papiertape op te plakken om channel info op te schrijven. En langs een kant is de plastiek een beetje gebarsten omdat er een flightcase is tegen gereden.

foto's op: http://users.telenet.be/tsunami/instruments/mixer/

Blijkbaar is de 19" voeding uniek bij dit model en kwamen ze vroeger met een kleinere voeding. Top dus

Mag weg voor 250€, aangezien ik toch digitaal ga gaan wegens minderplaats in onze nieuwbouw

bwoa :)

wat zijn die paar km'tjes nu :) heb al veel noorderburen op bezoek gehad hoor :)

Origineel geplaatst door DJDM
bwoa :)

wat zijn die paar km'tjes nu :) heb al veel noorderburen op bezoek gehad hoor :)

Mwa, denk dat je nog beter kan opsturen dan.. :)

Status
Please reply by conversation.
Back