Koopje Elka Synthex

Langwani

Ingeburgerd
Wie heeft gisteren een Elka Synthex gekocht voor het bedrag van 175 euro......hij was ook binnen een minuut weg.....ik had nog gebeld............de gelukkige koper zal zeer hard lachen dat weet ik zeker

Iedereen z'n geluk denk ik dan maar en ik gun het van harte!

Je ziet dat er toch nog mensen zijn die geen verstand van synths hebben, qua waarde dan!:)

Re: Koopje Elka Synthex

Origineel geplaatst door Langwani
Wie heeft gisteren een Elka Synthex gekocht voor het bedrag van 175 euro......hij was ook binnen een minuut weg.....ik had nog gebeld............de gelukkige koper zal zeer hard lachen dat weet ik zeker

Iedereen z'n geluk denk ik dan maar en ik gun het van harte!

Je ziet dat er toch nog mensen zijn die geen verstand van synths hebben, qua waarde dan!:)

grappig, kort geleden hadden we het nog in een andere draad erover dat het blijft voorkomen, waar stond ie?

Op marktplaats.nl

Op marktplaats.nl

Jah en nog op marktplaats ook!..........ik heb de verkoper verder niets wijsgemaakt, hij zei meteen al dat de synth was verkocht...........

oh oh oh , maar aardig van je dat je m dom hebt gehouden anders zat ie nu lekker te flippen

Dit is echt geen verlate 1 april grap?

Zoniet, dan heeft iemand gruwelijk mazzel gehad :D Zou er best eens een willen proberen....

Back