Dour 2007

Zoidsity

Go with the flow..
:) Het festival met leuke namen en normalere prijzen!

CHECK line up!

Attachments

• headerdour.jpg
    headerdour.jpg
    12 KB · Bekeken: 147
Origineel geplaatst door dsil
Dat wordt dus geen autechre in het paar, maar gewoon op dour!!

+1 ook al ben ik 12 mei jarig...

Yoooow deze dour word van de haak!

amontobin, bonobo, autechre, goldie echt daar kan lowlands nu al nooit meer tegen op.

via dnbforum.nl worden busreizen geregeldvoor ongeveer 30 euro van uit den haag

www.dnbforum.nl er zijn nog zo'n 20 plaatsen over als ik het goed heb

Origineel geplaatst door dsil
off topic: leeft het dnbforum nog een beetje dan? Ik ging er laatst nogs eens kijken en er wordt echt heel weinig gepost.

een tijdje terug is er een crash geweest en er waren geen backups dus ze zijn weer begonnen met een back up van 1,5 jaar terug daarom lijkt het er nog al dood maar er zijn toch genoeg mensen die daar posten als gekken dus het leeft wel... maar niet dankzei mij of zo :P ik zit tegenwoordig vaker hier zo :D

Origineel geplaatst door rasz
een tijdje terug is er een crash geweest en er waren geen backups dus ze zijn weer begonnen met een back up van 1,5 jaar terug daarom lijkt het er nog al dood maar er zijn toch genoeg mensen die daar posten als gekken dus het leeft wel... maar niet dankzei mij of zo :P ik zit tegenwoordig vaker hier zo :D

Ok, vandaar. ik vond het al zo vreemd dat er zo'n groot gat zat tussen alle post op de 1e pagina van alle subfora. Zelf kom ik er echt nooit meer, heel soms ff op de buy&sell..

ja maar daar staan toch vooral veel dj spullen daar heeft deze neger niet zo veel aan :S

Origineel geplaatst door rasz
ja maar daar staan toch vooral veel dj spullen daar heeft deze neger niet zo veel aan :S

komt dat deze neger geen avatar heeft ..yoke

iig dour megaaaaaaaaa
hoop ik ga dit jaar voort eerst omdat toen ik klein ik alle hoeken van alle ander festival wel gezien / bekotstt en meer heb
dus dit jaar dour leeker line up betr!!

Back