• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS10 / Yamaha CS 60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Hi DSF'ers,

Een (niet Nederlands sprekende) vriend van mij vroeg of ik jullie hier het volgende wilde aanbieden:

Yamaha CS-60

yamahacs60.jpg

(plaatje komt van het internet)

Legendarische vintage synth die (zeker bij de Vangelis liefhebbers) geen toelichting nodig heeft. Optisch 99%, technisch 98%. Het enige kleine gebrek wat deze synth heeft is dat op 1 van de voiceboards 1 van de golfvormen (hou me even ten goede of het de pulse of de zaagtand is) het niet meer doet. Tijdens het spelen moet je erg goed luisteren om dit te kunnen horen omdat je bij de meeste sounds ze toch beiden door elkaar zult gebruiken. Oftewel, in de praktijk zul je hier niets of weinig van merken, maar voor de volledigheid vermeld ik het er maar even bij.

vraagprijs : 900 euro

Korg MS-10

korg.MS-10.2.jpg

(plaatje komt van het internet)

Legendarische mono-synth, kleine broertje van de MS-20. Technisch 100%, optisch 110%. Echt zeldzaam mooi, compleet met originele doos, gebruiksaanwijzing etc. etc.

vraagprijs : 500 euro

Als je wat meer wilt weten kun je mij mailen of PB'en. Spreek je Engels, neem dan s.v.p. rechtstreeks contact op (in het Engels dus!) met fin@worton.com (dat scheelt mij weer tolken). Het liefst deze spullen zelf in België (vlakbij Brussel) ophalen, maar eventueel kunnen we ook afspreken bij mij thuis (Diemen, vlakbij Amsterdam).

Laatst gewijzigd:
Als het echt een MS-10 voor € 500 is lach ik hem zwaar uit!

The Q zag onlangs nog een Prophet 600 voorbijkomen op MP voor 1000 euro, heb ik dan toch een conversiefout gemaakt tijdens het overgaan naar de Euro?!?

Hoezo?

Hoezo?

Origineel geplaatst door The Q

The Q zag onlangs nog een Prophet 600 voorbijkomen op MP voor 1000 euro, heb ik dan toch een conversiefout gemaakt tijdens het overgaan naar de Euro?!?

waarom zou je hem uitlachen???

Origineel geplaatst door EDP
plaatje is een ms20

Gecorrigeerd, thanx EDP :)

Is dit duur of zo dan? Ik zou het echt niet weten, ik heb me nooit zo met MS'jes bezig gehouden. Maar als jij dat te duur vind, doe dan maar een goed bod dan zal ik het voorleggen.

100 piek is echt veel voor een MS-10 Mike, dat zeg ik niet om af te zeiken maar om je buddy aan een koper te helpen. :)

Zou die MS-10 er maar wat graag bij willen hebben alleen heb ik niet genoeg centjes om een redelijk bod te doen (fyi: dat zou dan rond de € 270 liggen als ie er zo uitziet als je zegt)

Origineel geplaatst door mikeandrews

Gecorrigeerd, thanx EDP :)

heel goed! :)

Origineel geplaatst door mikeandrews

Is dit duur of zo dan? Ik zou het echt niet weten, ik heb me nooit zo met MS'jes bezig gehouden. Maar als jij dat te duur vind, doe dan maar een goed bod dan zal ik het voorleggen.

ik denk dat al ie echt zo mooi is als je zegt en met doos en de rest. dat hij er wel 500 voor kan krijgen.
de mijne is toen voor 400 weggegaan. en die was gewoon goed(dus geen extra's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back