Origineel geplaatst door Yawgmoth hier stond 20 minuten typwerk aan dankwoord voor de organisatie en review. firefox vondt het kennelijk minder leuk dan ik en verzond niets.
HOEZO Yawgmoth???? Firefox vondt het minder leuk.... (grapje)
FireFox is er nog steeds stil van. Moest om 20:00 weg omdat ik nog aan een andere hobby (1 van de vele) gehoor moest geven. Dus nog geen tijd gehad om foto's te uppen. Komen waarschijnlijk vanavond.
Maar eh... wowie wat een mooie spullen allemaal. Toch jammer dat ik mijn MS-20 niet had meegenomen. Ik dacht zo van, er zullen er wel een aantal staan. Dus niet. Eerst eens even een paar patch kabels regelen. Ik heb er maar een paar.
(iemand nog tips voor weinig )
Ook leuk om met diverse mensen te praten en vooral te leren van wat ze allemaal te vertellen hebben!!! Dan merk je ineens dat je wel erg lang hebt stilgestaan.
Heren van de organisatie, bedankt voor de leuke en perfect georganiseerde middag. GEWELDIGENOTEN!!!
Origineel geplaatst door koekebakker Jaaaa.... zeer prima vermaakt hoor. Leuke lui allemaal en die rondleiding was ook top.
Eindelijk een DX7 in het echt gezien !
Grandioos dat iemand (waarschijnlijk express na aanleiding van een gesprek) deze foto
had gemaakt
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.