Oplichter verkoopt 808?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, ik twijfel er ook aan! Ik heb er zelf aan zitten denken om hem te kopen, jij dus ook:) ! Maar ik laat het denk ik toch aan me voorbij gaan. Zie het niet zo zitten, tja of het is een voorbijschietende kans, of het is 800 euro kwijt zijn zonder 808! Ik weet welke keus ik dan maak8o)

voor hetzelfde geld verkoopt hij hem echt voor die prijs! Maar goed, ik vind het wel tricky, al die tijd dat ik ebay heb ik zoiets als dit NOG NOOIT GEZIEN. Het valt dus wel erg op tussen de rest! Denk dat wel meerdere mensen terughoudend zijn er mee! Ik betaal misschien liever de volle pont, dan dat ik dit risico neem!

Waarom zou dit een oplichter zijn. Hij heeft veel goede feedback en verkoopt naast deze 808 nog meer spul. 780 euro is toch geen bizar bedrag..

sherlock holmes door de bocht ;)

dit zit gewoon goed, japanse verkopers hebben vaak zeer mooie spullen en de prijzen vallen mee.
het is dat ie 100v is, anders kocht ik m meteen om weer even lekker te spelen, maar een drumtraks kan ook wel als een tr808 klinken, als je genoeg drinkt. hier ga je je geen buil aan vallen.

maar in tokyo wonen ook eerlijke mensen hoor, metro's vol zelfs. ze moeten ze er gewoon in proppen.

kijk naar het profiel van de verkoper, de feedback, de andere veilingen..... mooi ding.

hmm opzich zou het wel kunnen. Hij heeft eerder ook al een 808 aan iemand verkocht zo te zien.

ebay

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik zou eerder in de buurt gaan zoeken, voor deze prijs zie je ze echt wel hier in europa.

in de buurt in europa. ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever niet iets per post laten komen, maar wat maakt het nou uit of je het laat opsturen uit engeland, bulgarije of japan?
behalve dan de 100v, waar vast ook iets aan te doen is. die voedingen zijn gesneden kaas voor de doorgewinterde reparateur.

is gewoon een prachtige tr808 die je met goed zoeken inderdaad ook wel voor dit geld in europa vindt, maar dat wordt wel steeds lastiger omdat iedereen denkt dat ie wat bijzonders te verkopen heeft me al die verhalen over zeldzame synths en zo.

ik ga die link zo nog 's aanklikken en als ie er nog is.....

Dit is een bekende & betrouwbare ebay verkoper, absoluut geen oplichter.
Kijk svp eerst naar feedback & wat ie recentelijk zoal verkocht heeft, voordat iemand onnodig verdacht gemaakt wordt.
iha zijn Japanners zeer betrouwbare zakenpartners.

Vraag wel altijd of ze een 230 -> 100 V converter meesturen (kost daar niets, hier bijna niet te krijgen)

Hou evt. ook nog wel ff rekening met invoerrechting, belasting + inklaringskosten, net als met import uit de VS.

Origineel geplaatst door Leo

een drumtraks kan ook wel als een tr808 klinken, als je genoeg drinkt.

Dat heb ik nou ook met rebirth ;) Als je genoeg drinkt natuurlijk dan he

Origineel geplaatst door etaoin
Dat valt toch wel mee? Handyman, elektrozaken, ANWB-winkels.
Of hier: http://www.elektronica-online.nl/content.php?cat_id=614.

Japan is bij mijn weten het enige land ter wereld met een 100 V netspanning, geen 110/120 V zoals in de US dus !

Heb begrepen dat US converters gebruiken voor japanse spullen op lange termijn niet goed is voor je spullen.

Heb begrepen dat US converters gebruiken voor japanse spullen op lange termijn niet goed is voor je spullen.

Waaruit maak je dat op?
Voor de trafo maakt het niet uit en 10% extra spanningsval over de regulators zal ze ook niet echt boeien. De rest van het apparaat ziet geen verschil.

Tenzij het hele zaakje erg krap ontworpen is kan ik me niet voorstellen dat het veel verschil maakt. Maar... ik heb er verder ook geen ervaring mee. Ik weet alleen dat het andersom probleemloos werkt; ik heb ooit een Amerikaanse (toen nog) 110-220 converter gebruikt toen ik in Japan was en dat geeft geen problemen. Maar toegegeven, lagere spanningen leveren hele andere problemen als hogere.

Laatst gewijzigd:
Ik heb gisteren een Access Virus C gekocht voor 600 euro.
Z'n vraagprijs was 500 euro, en daar kon zelfs nog worden overhandeld! Terwijl de meeste anderen 850 euro als vraagprijs hebben voor de Virus C.
Ik vertrouwde het niet helemaal, maar het was echt een aardige gozer en ben nu een blije VirusC eigenaar. :peukie:

Origineel geplaatst door foton
Z'n vraagprijs was 500 euro, en daar kon zelfs nog worden overhandeld! Terwijl de meesten anderen 850 euro als vraagprijs hebben voor de Virus C.
Ik vertrouwde het niet helemaal, maar het was echt een aardige gozer en ben nu een blije VirusC eigenaar. :peukie:

Hebben we het nu over dezelfde aanbieder?

Origineel geplaatst door etaoin
Hebben we het nu over dezelfde aanbieder?

Ehhh.... nee sorry, mij fout :stupid
Ik wou alleen even aangeven dat je soms geluk kunt hebben met een koopje, zonder dat je allerlei rare gedachtes van de verkoper begint te krijgen. :)

Maar jammer dat de tr-808 al verkocht is, mooi apparaatje.

Origineel geplaatst door foton
Z'n vraagprijs was 500 euro, en daar kon zelfs nog worden overhandeld! Terwijl de meeste anderen 850 euro als vraagprijs hebben voor de Virus C.

dan ben jij wel een bijzondere onderhandelaar, als hij een vraagprijs van 500 had, waar nog over kon worden onderhandeld en dat je dan op 600 uitkomt.
van mij krijg jij het max havelaar keurmerk! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back