Oplichter verkoopt 808?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leo
dan ben jij wel een bijzondere onderhandelaar, als hij een vraagprijs van 500 had, waar nog over kon worden onderhandeld en dat je dan op 600 uitkomt.
van mij krijg jij het max havelaar keurmerk! ;)

Haha, ja... idd, maar hij was inprincipe al verkocht aan een Belg, maar die kon 'm niet optijd ophalen.
En op marktplaats was al 681 euro geboden. Toch nog maar een mailtje gestuurd met mijn bod van 600 euro. Misschien had ik 'm goedkoper kunnen krijgen, maar komop.... 600 eurootjes is toch niet veel voor een VirusC op dit moment :)

Maar ik ben ook een aardige jongen natuurlijk :engel:

Origineel geplaatst door foton
600 eurootjes is toch niet veel voor een VirusC op dit moment :)

Maar ik ben ook een aardige jongen natuurlijk :engel:

wat ik al zeg, max havelaar keurmerk. het is leuk de kerk in het midden te houden. :okdan:

Origineel geplaatst door Leo
wat ik al zeg, max havelaar keurmerk. het is leuk de kerk in het midden te houden. :okdan:

Foton, Max Havelaar goed gekeurde onderhandelaar. :D

Misschien een idee voor een keurmerk voor synth handelaren :W
Maar volgens zijn we nu wel heel erg offtopic :)

:D meneer hij is E500,-

Nee, je krijgt E600,- of de deal gaat niet door, ik sta al met één been buiten, dus pas op:D

Origineel geplaatst door mikemix
:D meneer hij is E500,-

Nee, je krijgt E600,- of de deal gaat niet door, ik sta al met één been buiten, dus pas op:D

Heyhey, je moet het niet blijven inwrijven :D

Kijk er was al veel meer voor geboden, en ik wou zelf ook niet en belachelijk bod doen (ook al was het meer dan de vraagprijs).
Liever 100 euro meer betalen dan de vraagprijs van 500 euro, dan 100 euro minder dan de normale/algemene vraagpijs van 850 euro.
Ik kan 'm altijd nog voor een paar honderd euro meer weer van de hand doen, maar dat doe ik voorlopig nog even niet. :)

Maar terug naar de tr-808 topic. :)

Fuck zeg als iemand wel een positieve ebayer is dan is het cem3374 wel.
Die gast verkoopt niks anders dan pracht instrumenten (check feedback)
Bij deze mag de topic dus op een :slotje:

Origineel geplaatst door mono-poly
Fuck zeg als iemand wel een positieve ebayer is dan is het cem3374 wel.
Die gast verkoopt niks anders dan pracht instrumenten (check feedback)
Bij deze mag de topic dus op een :slotje:

Is hij hofleverancier van jou? :W

Origineel geplaatst door foton
Heyhey, je moet het niet blijven inwrijven :D

Kijk er was al veel meer voor geboden, en ik wou zelf ook niet en belachelijk bod doen (ook al was het meer dan de vraagprijs).
Liever 100 euro meer betalen dan de vraagprijs van 500 euro, dan 100 euro minder dan de normale/algemene vraagpijs van 850 euro.
Ik kan 'm altijd nog voor een paar honderd euro meer weer van de hand doen, maar dat doe ik voorlopig nog even niet. :)

Maar terug naar de tr-808 topic. :)

Je hebt helemaal gelijk! Prima deal. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back