Hoi allemaal!
ik luister nu 27 jaar naar de naam Maarten Vos.
woonachtig in Rotterdam sinds 4 jaar.
ik ben geboren en getogen in Den bosch.
ik ben begonnen met het draaien van drum & bass.
ik ben 5 jaar resident geweest van Forms in Arnhem (Nederlands langst lopende dnb avond)
na 5 jaar ben ik naar Rotterdam verhuisd en ben resident geworden van de I Love & Dwa avonden in nighttown.(RIP)
via the bassground agency ben ik op veel plekken in de wereld geweest om te draaien (thanks adi!)
oa: amerika/israel/polen/frankrijk/zwitserland/australie/indonesie en de benelux.
wat drum and bass nummers gemaakt samen met Ancronix voor ruff-teck records (dj ruffneck zijn dnb label)
het laatste jaar ben ik me meer bezig gaan houden met produceren van voornamelijk techno en house.
en hou me helemaal niet meer bezig met drum & bass
er loopt een projectje genaamd Rotterdam Blues (housy/mnml/electro)
en wat rmxs
op het moment bezig met een "studio" te maken in mijn nieuwe huis.
en voor de rest alleen maar plezier hebben in het maken van muziek!

ik luister nu 27 jaar naar de naam Maarten Vos.
woonachtig in Rotterdam sinds 4 jaar.
ik ben geboren en getogen in Den bosch.
ik ben begonnen met het draaien van drum & bass.
ik ben 5 jaar resident geweest van Forms in Arnhem (Nederlands langst lopende dnb avond)
na 5 jaar ben ik naar Rotterdam verhuisd en ben resident geworden van de I Love & Dwa avonden in nighttown.(RIP)
via the bassground agency ben ik op veel plekken in de wereld geweest om te draaien (thanks adi!)
oa: amerika/israel/polen/frankrijk/zwitserland/australie/indonesie en de benelux.
wat drum and bass nummers gemaakt samen met Ancronix voor ruff-teck records (dj ruffneck zijn dnb label)
het laatste jaar ben ik me meer bezig gaan houden met produceren van voornamelijk techno en house.
en hou me helemaal niet meer bezig met drum & bass
er loopt een projectje genaamd Rotterdam Blues (housy/mnml/electro)
en wat rmxs
op het moment bezig met een "studio" te maken in mijn nieuwe huis.
en voor de rest alleen maar plezier hebben in het maken van muziek!

welkom, welkom