Thee Bay drie nul drie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RSB

Whoehahaha
Onder de thread van "help ik ben op zoek naar..."
een mooie & goedwerkende TB303.

Wat heb ik ervoor over:
800 á 950 euro (afhankelijk van de staat waarin de TB-303 zich verkeert)

Het enige is wel dat die via UPS naar Ierland zou moeten worden verzonden.

Ik hoop dat we eruit komen.

:doei:

tb303.jpg

Er was er al eentje gespot voor mij in Utrecht. Maar dat werd erg omslachtig want diegene die hem gezien had woonde niet in Utrecht. ;{

Deze TB lag in een winkel ruit. Dus misschien interessant voor andere? ik weet niet welke winkel het was (sry)

Origineel geplaatst door vinnieq
Staat er al jaren.

Dat klinkt niet goed. Ik hoorde ook dat de vraagprijs iets van 950euro was.
Als die al jaren achter het glas in de zon ligt te branden hoef ik hem niet.

Niet dat je weet wat ermee gebeurt is als je hem via Ebay koopt, maar toch.

..

..

ligt daar ook een 606 bij toevallig in die vitrine?

Origineel geplaatst door dsil
Interesting, welke platenzaak is dat?? En aan welke kant van de oude gracht?

Ik ken alleen die schuin tegen over de bioscoop, twist & shout was dat geloof ik?!

hehe koopuh!

Interesting, welke platenzaak is dat?? En aan welke kant van de oude gracht?

Ik ken alleen die schuin tegen over de bioscoop, twist & shout was dat geloof ik?!
Zit naast zo'n vingerplantengroeiwinkel geloof ik. Je kunt er ook concertkaartjes kopen. Idd, tegenover de Rembrandtbioscoop. En dat van die 606 kan ook wel kloppen. Vond het maar een rare boel, zo'n TB/TR in de etalage, nu misschien idd in de winkel.

Zit naast zo'n vingerplantengroeiwinkel geloof ik. Je kunt er ook concertkaartjes kopen. Idd, tegenover de Rembrandtbioscoop. En dat van die 606 kan ook wel kloppen. Vond het maar een rare boel, zo'n TB/TR in de etalage, nu misschien idd in de winkel.

Tja. Bij FeedBack Rotterdam liggen de vitrines in de entree-hal ook vol met alle mogelijke gewilde ouwe gear. Maar drie keer raden waarom ze er nog liggen.

R

..

..

Ja oke, dat is anders, deze tb/tr zijn al eens aangeboden aan een kennis van mij oftewel die staan echt te koop!

Re: ..

Origineel geplaatst door rombraz
Ja oke, dat is anders, deze tb/tr zijn al eens aangeboden aan een kennis van mij oftewel die staan echt te koop!

ok, das inderdaad andere koek

Origineel geplaatst door rombraz
Dan vraagt -ie er kennelijk een godsvermogen voor, die dingen liggen daar echt al meer dan twee jaar! Leuk voor de kontaktjes.

Re: Re: ..

Re: Re: ..

Dan vraagt -ie er kennelijk een godsvermogen voor, die dingen liggen daar echt al meer dan twee jaar! Leuk voor de kontaktjes.

hij moest toen 800 voor die tb hebben maar zal nu wel meer zijn.. volgens mij is het de plaatboef (winkel)

Nee, de Plaatboef zit naast Music House aan het andere end van de Oude Gracht (geen vingerplanten gezien daar).

Origineel geplaatst door Arv
Tja. Bij FeedBack Rotterdam liggen de vitrines in de entree-hal ook vol met alle mogelijke gewilde ouwe gear. Maar drie keer raden waarom ze er nog liggen.

R

Ze zijn domweg niet te koop. Ik heb het al eens eerder gevraagd.

Ik heb gebeld en ga morgen maar eens kijken. Staan ze inderdaad al jaren daar in de etalage (in het zonnetje)??

Is het zo dat contacten etc kapot gaan wanneer iets langere tijd niet gebruikt wordt? Ik vraag me dat namelijk af. Er staat zo vaak gear bij iemand niets te doen totdat ze het verkopen.

Hoe dan ook, morgen ff kijken en dan zien we wel hoe deze er uit ziet en of alles nog werkt...

Ik heb gebeld en ga morgen maar eens kijken. Staan ze inderdaad al jaren daar in de etalage (in het zonnetje)??

Is het zo dat contacten etc kapot gaan wanneer iets langere tijd niet gebruikt wordt? Ik vraag me dat namelijk af. Er staat zo vaak gear bij iemand niets te doen totdat ze het verkopen.

Hoe dan ook, morgen ff kijken en dan zien we wel hoe deze er uit ziet en of alles nog werkt...

ik help t je hopen ,..had de verhaaltjes als gehoord d8 altyd zal wel een 606 zijn ...maar nee

nu maar hopen dat twist en shout ...een lekker prijsje heeft ,...non4 letter word

elk krakend potje iste vervangen / verhelpen ,..en de drukbuttons kosten nagenoeg byna niks ,..overal te verkrijgen
dus astie t doet ....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back