Thee Bay drie nul drie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voordat ik ga bieden:

Voordat ik ga bieden:

mijn Duits is erg slecht en vroeg me af of deze TB303 in orde was?
Dit is de duitse begeleidende tekst:

sie bieten auf eine ORGINAL TB 303 von roland.....ich habe es selst von johannes gekauft....und gebe sie mit einen weinenden auge weg...aus finanziellen gründen leider.....johannnes sagte noch zu mir ich soll sie nie verkaufen, aber jetzt bin ich dazu gezwungen....

was halt diese tb 303 ausmacht sind die patterns die drauf gespeichert sind...es sind einmallige groovige patterns, und viele davon waren in johannes heil seinen stücken present.....

also ich rede jetzt von damals vor den euro...;) acid pur.....pattern die richtig abgehen...und eine erinnert mich davon 100 % an MOTOR....wenn icr das kennt...das eine stück mit dem acid attack.....wie ein wirbel drehet sich alles.....es sind aber halt leichte gebrauchtspuren vorhanden....aber so habe ich es von ihn abgekauft, er hatte es öfters bei seinen livesets eingesetzt....

also den converter braucht ihr nicht, er ist schon eingebaut....einfach nur umschalten.....das teil ist für mich einfach eine rarität........................

Bedankt alvast allemaal

Lichte gebruikssporen, omdat hij hem overgekocht heeft van iemand die hem weleens live heeft gebruikt.
Verder is hij helemaal in orde. Dus 100% werkend.

Mijn zoektoch is ten einde....

RockSB, heel erg bedankt voor het op de hoogte brengen van deze 303. Hij was wel redelijk aan de prijs, 995 euro, maar ziet er nog goed uit en alles doet het. Ook heeft íe de Kenton CV mod. Jammergenoeg verder geen tasje, doos etc. Alleen een uitgeprinte manual, maar daar doe ik het wel mee.

Dit is de beste 4 mei ooit!!!

Ik heb nog een andere 303 in de pijplijn, dus als die doorgaat ben je de eerste die het hoort (Rocksteadybeatz).

Mijn jaar kan niet meer stuk!!:luv: :luv:
:halleluja :halleluja :okdan: :okdan:

:mega:GEFELICITEERD DSIL:mega:

En ja Hou mij maar op de hoogte. Op die van Johannes heb ik 950euro geboden. Nu maar hopen dat het lukt.

Let the AcidHouse go on :)

Origineel geplaatst door BlackEyed
En die "iemand" is Johannes Heil (zie youtube).

zie Youtube??? ik had wel gelezen in de advertentie dat die van J.Heil was geweest maar ik weet niks van YouTube????

Origineel geplaatst door dsil
Mijn zoektoch is ten einde....

Dit is de beste 4 mei ooit!!!

Mijn jaar kan niet meer stuk!!:luv: :luv:
:halleluja :halleluja :okdan: :okdan:

gnégnégné er is geen remedie tegen het TB-virus... mssn komt er ooit wel een 303-praatgroep... :peukie:

veel plezier met je nieuwe liefde :okdan:

Origineel geplaatst door dsil
Zal ik anders gewoon een nieuwe "I love my TB" thread openen, anders vind ik het een beetje lullig voor onze vriend Rocksteady, want die is nog steeds zoekende!
Ik ben f%^&kin verliefd!!

Maakt niet uit dsil. post je TB fotos etc ook maar hier in deze thread. Zolang we mijn Needs onder de aandacht houden ;)

Er zit een klein krasje over de R van selector (foto2), maar die is bijna niet te zien. Verder een krasje over de langs de B toets(foto3), ook die is alleen in een bepaalde lichtval te zien. Verder in prima staat. Geen verkleuringen of weggesleten lak rond de pots. Volgens de knakker in Twist & shout heeft de 303 er maar ongeveer een jaar gestaan en nooit in de etalage, maar altijd in de vitrinekast. Ik ben er iig zeer tevreden mee!!! Wat me wel opvalt is dat er over de koptelefoon redelijk wat ruis in zit. Ik heb 'm nog niet over de line out geprobeerd, maar denk dat het daar minder of zelfs niet is.

Click the pics...

:luv:

:luv:

Origineel geplaatst door Bass
995 Euro =( :stupid :duivels: :( :duivels:

Jep, ik weet het maar ja, als je iets al zo veel jaren echt wilt en je kan(en wilt) het ervoor betalen, dan moet het maar. Ze worden hoe dan ook alleen maar duurder dus wat dat betreft is des te sneller, des te beter.

De waarde van een 303 zal ook niet dalen, dus het is een goede investering! (niet dat ie ooit nog weg gaat)

Het gaat erom dat ik nu verschrikkelijk blij ben, dus die prijs ben ik zo weer vergeten! (wat is het menselijk brein toch heerlijk af en toe :D )

dsil had ondertussen 2 303's op marktplaats gevonden maar aan de case te zien zijn het niet de mooiste (hellaas)
Misschien interssant voor iemand anders maar de vraagprijs is 1000euro voor een 303 zonder lak :stupid:

Ik betaal liever 100euro meer voor een goede dan zo'n afgeragde

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back