koninginnedag 2007 Wat gescoord?

4 monomachine posters voor in mijn nieuwe studio!

maar hellaas niet op een vrijmarkt in NL want ik woon in Ierland tegenwoordig. Geen koninginnedag voor mij hier. Mis dat wel een beetje hoor.

Die Condor gitaar ziet er echt grappig uit! 70's denk ik

Als die het niet doet gaat die aan de muur

Attachments

• condor.jpg
    condor.jpg
    151,2 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
... Geen koninginnedag voor mij hier. Mis dat wel een beetje hoor.

;) Daar hebben ze o.a. Easyjet voor uitgevonden??

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zie ook deze thread :)

Die thread niet gezien, maar die staat in een discussie thread. Een plek waar niet iedereen dagelijks kijkt.

Jij hebt anders leuk gescoord met die AKAI parametrische EQ. Dat mensen zoiets te koop aanbieden op een vrijmarkt. Aangezien het internet nu zo'n makkelijke manier is iets dergelijks te slijten voor meer geld. Hier in Vlaardingen stonden nu meer kraampjes. Voornamelijk speelgoed.
Ik was van plan dit jaar niet te gaan en had de wekker niet gezet. Ik heb eigenlijk al genoeg troep en ik koop meestal dingen die ik amper gebruik. Vorig jaar ging ik ook nog naar Rotterdam, maar was wel wat teleurgesteld toen qua apparatuur. Hoewel ik vroeg was.
Je wordt er anders best wel gaar van, al dat zoeken. Rond 11:00 is er bijna niet door de mensenmassa heen te komen en kun je de kraampjes niet goed zien. Een beste tijd is heel vroeg. Alleen het nadeel daarvan is dat dan niet alle kraampjes zijn uitgestald. Ik ging nu rond 10:00. Was een prima tijd achteraf. Misschien ga ik de komende jaren ook weer eens wat verkopen, want je kan op zo'n dag echt enorm veel centen binnenhalen. Had ooit 1000 gulden binnengehaald, maar had toen wel veel origineel oud spul. Uiteraard geen muziekapparatuur. Want zoiets verkoop ik liever via marktplaats. Het slimste is om niet teveel uit te stallen en het een beetje ordentelijk te presenteren. Na 12:00 of 13:00 moet je zeker gaan zakken met de prijs, anders moet je het weer mee naar huis slepen. Wanneer iemand voor het eerst binnen uren naar iets vraagt, niet moeilijk doen over de prijs.

Origineel geplaatst door Catalunya
Die Condor gitaar ziet er echt grappig uit! 70's denk ik

Als die het niet doet gaat die aan de muur

wauw als ie t niet doet, wil ik m ook wel overnemen hoor :P

strx amsterdam in, hopen dat er nog wat over is op de markt ;)

Koniginnedag ?

Koniginnedag ?

No politics en ff Oftopic maar :

Kan mij iemand uitleggen waarom heel Nederland massaal uit de bol gaat op Koniginnedag ?
U weet dat véél Belgen met een realistische kijk heel het folkloristische gedoe, inclusief ons Koningshuis liever afgevoerd zien naar het eerste beste gesticht. (instelling voor mentaal anders-validen)

:D :D :D

Vrije dag en een excuus voor te feesten/zuipen.

Meer nodig als reden?

Dat is simpel.

Lekker zuipen
Vrije dag van de werkgever
Mensen (lees lekkere meiden) kijken in de stad, zonnebril moet dus wel op. :D
Vrijmarkten

Gewoon leuk en gezellig, het koningshuis heeft er niet zo veel mee te maken.

Origineel geplaatst door ruudvee
Dat is simpel.

Lekker zuipen
Vrijmarkten

Gewoon leuk en gezellig, het koningshuis heeft er niet zo veel mee te maken.

Hm Yoozer was mij voor met het goede antwoord. :biertje:

Origineel geplaatst door ruudvee
Dat is simpel.

Lekker zuipen
Vrijmarkten

DAN STEL IK VOOR DAT DE BELGEN OOK EEN KONIGINNEDAG ORGANISEREN / INVOEREN

(Prins Laurent kunnen we dan wel laten opdraven als Konigin)

8o) 8o) 8o)

Koninginnedag is de dag waarop Juliana (ex-koningin) jarig is.
Beatrix (die erna kwam) heeft die dag niet veranderd.
Nu maar hopen dat Willem er ook vanaf blijft, want wees eerlijk, Koninginnedag hoort gewoon op 30 april te zijn.

Juliana was overigens de Koningin in de 2e wereldoorlog van Nederland.

En nu weer verder zuipen.

Lang leven de Koningin :mega:

Dat was Wilhelmina, slimpie.

En nu weer verder zuipen.

Mag ik water adviseren ?

De modulars en CS80's voor 10 euro waren kennelijk al weg ;) Maar wel een beest van een trafo 220 -> 110 van 500 VA
Altijd handig.

Tja, wij Belgen hebben maar een zwakke feestdag, bij ons ist op 21 july gewoon een saai militair defile. Ik stel voor dat we dat afvoeren en vervangen door een gigantisch grote city-parade die dan uitmond in een gigantische rave (met de nodige liters bier en topless danseressen enzo) :D

Back