koninginnedag 2007 Wat gescoord?

3 CD's:
tiësto-Live @ innercity,
Iron Maiden-Maiden Japan,
Live-The distance to here (met bonus cd)

2 DVD's:
Red Hot Chili Peppers-Off the Map,
Team America (Hilarische poppenfilm van de makers van South Park)

dat alles in goede staat voor €3,50 *D

en een bak cappuchino voor €2:koffie:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Leuk?

Ik vind het altijd in en in triest, afdingen bij kinderen die meestal al maar 1 euro ofzo vragen.

Ik was juist verbaast dat er veel kinderen waren die gewoon schandalig veel geld durfden te vragen....

Mijn aanwinst: een houdertje voor m'n soldeerbout à 50 eurocent :P

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Leuk?

Ik vind het altijd in en in triest, afdingen bij kinderen die meestal al maar 1 euro ofzo vragen.

Op iets van een euro afdingen is idd. vrij triest. Maar marktconforme prijzen vragen voor elektrische apparatuur op een rommelmarkt is ook idioot. Als het naar de kloten is (vrij grote kans) heb je echt helemaal NIETS om terug op te vallen. Nog minder dan als je een kat in de zak via Marktplaats hebt gekocht. Dus daarom is afdingen op een rommelmarkt compleet gerechtvaardigd.

Komt trouwens bij dat 3/4 van de kraampjes gerund worden door de ouders die hun zwaar verveelde kinderen wel even laten zien hoe het moet.Waarom gaan die mensen niet gewoon een dag werken en doen ze hun dagloon aan die kinderen? Zullen ze vast een stuk blijer van worden.

Had jammer genoeg dit jaar geen synth gerelateerde spullen jammer .......

ik ben echt helemaal niets tegengekomen. alleen een veel te dure lekke accordeon, grasmaaiers, bladblazers, en oude kleren.

in welke stad zijn nou de leukste vrijmarkten eigenlijk ?

Origineel geplaatst door elektrovolt

Benschop (U), met voorafgaand een aubade met hoedenparade bij het voormalig gemeentehuis en aansluitend koeienrace achter de sporthal.

- videoband, geen idee wat eropstond, maar deed het goed als ketting...
- 3e hands dildo, jatok
- pils...

weinig muziekdingen gezien! ;{

een speelgoed Xylofoon van 5 euro voor mij dochtertje van 1,5 .
Pappa heeft voorlopig wel genoeg speeltjes
:)

Origineel geplaatst door Napole0n
Dat was Wilhelmina, slimpie.

Tijdens WO-II waren beide geen koniging van nederland dat was hitler. Hik :mega:

het enige wat ik heb gescoord is een kater maar die is gelukkig alweer overleden :D

Origineel geplaatst door SideFX
Ik zag nog een Siel keyboard liggen.. op afstand zag het er indrukwekkender uit dan dat het eigenlijk was.. :)

Die heb ik ook gezien, aftands oud orgeltje van 30 kilo :D

Maar verder knudde met een rietje wat betreft leuke spullen vinden nu iedereen bekend is met marktplaats.nl... helaas helaas..
Ik ga mn bed dan ook niet vroeg verlaten met de hoop dat ik nog eens een ultiem koopje scoor.

Verder prima vermaakt in het mooie weer en de gekke dronken mensen op straat. :)

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik ben echt helemaal niets tegengekomen. alleen een veel te dure lekke accordeon, grasmaaiers, bladblazers, en oude kleren.

te druk wazig / bezig met kunne blkijven staan
dus niks gekocht
zelfs een keertje weinig uitgegeven ,..ditjaar
weteringschans adam geweest lekker druk daaro altyd [lots a sounds ]
bier en zon

leukste nmarkten ze zeggen dat utrecht de leukste is /was
ik ben ooit een de dag voor ...in haarlem geweest ook ok

en den haag schynth veel bezoch door buiten-haageërs te zijn
kan me voortstellen dat lim/friesland niet soo is istoch meer een eigen dorps iets

[altyd weer dezelfde zatte koppen ut dorp haha]

:engel:

Dit jaar nog helemaal niets gevonden al moet ik zeggen dat ik niet meer zo actief ben als een paar jaar geleden.

Heb al eens een Yamaha DX100 voor 10 € op de kop getikt (in zowat nieuwstaat)
En nog een Juno 106 voor 70 € (opknappertje had kapotte chip)

geen synth geneuzel maar wel een lekkere kip (lees vrouwspersoon) gescoord :L
en de nodige hoeveelheden :biertje: >>> dus 1 natte poes en een piinelijke kater... :Z

Back