wem/watkins new copicat

japinsky

Ouwe rot
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
hey,

is al tijdje uit denk ik,
is een nieuwere digitale versie
van de tape echo copicat

de shadow model :::

copicat%20shadow.jpg

die van op hun site is precies een nog uitgebreidere versie ::: de supershadow model :::

http://www.wemwatkins.co.uk/cop.htm

prijs ::: 745 pond 8o)

iemand al eens uitgeprobeerd ofzo ?

ik las in een review in interface
dat die digitale shadow toch verrassend warm klinkt

Ja die is al heel wat jaartjes uit, inderdaad prijzig maar wel gaaf. Ik hem ook nog nooit in een winkel gezien.

Ik heb nog nooit gewerkt met die nieuwe versie maar voor onder 100 euro vind je vaak een orginele en tapjes kun je nog gewoon bestellen bij watkins! Een stuk goedkoper en vast ook veeeeeeeeeel meer ruis dan de digitale versie ;)

Inderdaad erg veel geld voor een digitale bak. En er is de laatste jaren nogal wat veranderd ook op dat gebied, qua concurrentie.....

Hoewel er qua sound natuurlijk (...) niets gaat boven echt analoog ben ik zelf echt te spreken over de Line 6 Echo Park, die ik een tijd geleden kocht. Ding kostte me 2e hands 70 euro en ik vind hem echt zeer overtuigend klinken. Vraag me dan af wat zo'n digitale Copicat van enkele jaren oud daar nu aan toe te voegen heeft :confused:

Origineel geplaatst door Hooihuis
Hoewel er qua sound natuurlijk (...) niets gaat boven echt analoog ben ik zelf echt te spreken over de Line 6 Echo Park, die ik een tijd geleden kocht. Ding kostte me 2e hands 70 euro en ik vind hem echt zeer overtuigend klinken. Vraag me dan af wat zo'n digitale Copicat van enkele jaren oud daar nu aan toe te voegen heeft :confused:

nou, ik heb zelf ook een echo park, en het is inderdaad een top ding. voornamelijk gemodelleerd naar de roland space echo qua klank. onlangs heb ik de carl martin red repeat geprobeerd, en die is totaal anders. veel meer in de sfeer van de surf - sound. dus het is maar wat je wilt.

misschien de line 6 echo pro eens proberen

8~

Ik vind de ilne 6 echo pro idd een van beste 'oude' echo emulaties.

Sinds twee dagen nu ook een Korg AM8000R en die is MI ook erg goed voor weinig geld
Bediening is wat omslachtiger, maar klank is prima

Voor een prijsklasse van 745 GBP zou ik eerder voor een nieuwe AMTECH gaan (guitarecho.com) ipv die copycat

Ik gebruik de Copicat Shadow al jaren, en ik kan je verzekeren dat dit ding een hoop concurrentie omver blaast.
De emulaties zijn levensecht, ook die van de 1e copicat versies. De emulatie van de Roland Space echo is super!
Ik maak elke vrijdag avond een dub/reggae show op http://www.intergalactic.fm (channel 1) 19:00u heet de Dubkapital Radio Show als je benieuwd bent hoe de copicat shadow klinkt....
of check m'n username op Soundcloud.

Back