mpc

Ik weet niet of het al gezegd is maar de pads van de 1000 zijn wel anders dan de 2000/2500/3000/4000. Ze lijken een soort bobbel in het midden van de pads te hebben. Ik vond dat minder prettig "trommelen". De andere versies (2000.....etc) daar kun je als je op de rand van de pad trommelt ook nog spelen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Just for your knowledge..

R

Origineel geplaatst door Funkateer#1
Wat bied een 2000xl mij meer dan een 1000?

grid edit(voor drum, midi en audio sporen), 99 programs, direct record, global program edit(killer), simult pad, simult sequence, recordable track mutes.. ach tis zoveel meer

het enige wat naar wat ik heb gehoord minder is zijn de pads van de 1000 ten opzichte van de 2000xl maar daar heb ik zelf geen problemen mee.. en ja de 1000 rood/blauw ziet er een beetje optimus prime uit.. maar beter koop je die zwarte :halleluja

Toch blijf ik bij de 2000XL omdat dat ding gewoon werkt. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar is het echt niet!

dunnow hoor.. maar mijn 1000 is een monster.. werkt altijd..

Origineel geplaatst door beestachtig
grid edit(voor drum, midi en audio sporen), 99 programs, direct record, global program edit(killer), simult pad, simult sequence, recordable track mutes.. ach tis zoveel meer

het enige wat naar wat ik heb gehoord minder is zijn de pads van de 1000 ten opzichte van de 2000xl maar daar heb ik zelf geen problemen mee.. en ja de 1000 rood/blauw ziet er een beetje optimus prime uit.. maar beter koop je die zwarte :halleluja

dunnow hoor.. maar mijn 1000 is een monster.. werkt altijd..

Rood Blauw fo life ! ja shit maar wat de pads betreft geld voor mij wat ik niet ken mis ik niet...
en nog een voordeel van de 1000 tegenover de 2kxl is dat als je een pad kapot hebt gespeeld je alleen maar de sensor voor die pad hoeft te vervangen ipv van alle sensors bij de 2kxl ( heb ik me laten vertellen)

De 2KXL heeft meer dedicated knoppen. Numerieke pads zijn erg relax.
En die display omhoog is super. Kaartlezer zoals de 1000 zet je er voor een euro of 30 zelf in.

Maar zoek ff op het forum, de vragen over mpc vs mpc zijn al zoveel gesteld, zonde omdat allemaal opnieuw te typen.

Back