Yamaha CS80

Status
Please reply by conversation.
http://www.rlmusic.co.uk/sale_03.html en druk het B knopje rechts bovenin maar niet schrikken van de prijs , 7500 ponden = 10992.2 euro , hier heb je dus helemaal niks aan maar het is wel een mooi plaatje en ook een mooi muziekje eronder

Origineel geplaatst door dennisb
... maar niet schrikken van de prijs , 7500 ponden = 10992.2 euro

Da's werkelijk een ridicule prijs; meer dan 2700 EUR duurder dan ie origineel ooit gekost heeft. Kan het nog gekker :confused: .

:doei:

Hoi Jongens, hehehe ik wist dat RL genoemd zou worden, tja tis een zeer hoge prijs maar laten we niet vergeten wat voor een restauratie beurt hij krijgt, je krijgt hem dan wel praktisch nieuw!

en er is zoveel aan vernieuwd en verbeterd dat hij nog wel 20 jaar mee kan en als dit je synth nu eenmaal is .... gelijk even Kenton midi laten inbouwen :{ hup paar duizend erbij 8o)

Origineel geplaatst door Lennox
Hoi Jongens, hehehe ik wist dat RL genoemd zou worden, tja tis een zeer hoge prijs maar laten we niet vergeten wat voor een restauratie beurt hij krijgt, je krijgt hem dan wel praktisch nieuw!

en er is zoveel aan vernieuwd en verbeterd dat hij nog wel 20 jaar mee kan en als dit je synth nu eenmaal is .... gelijk even Kenton midi laten inbouwen :{ hup paar duizend erbij 8o)

Je had er een!!!!!

CS60 is ook een optie? Bij RL is die een stuk gunstiger geprijst zo te zien..

Lennox is ook niet goed bij zijn hoofd,hij had de CS80 nóóóóóóít weg moeten doen.:o:

Just kidding,8o)

omgerekend naar synth per kilogram valt de prijs nog best mee

vcs 3 heeft een cs 50 ...600eu

wil eiegnlijk wels weten is bv een cs30 [die ik heb] te vergelijken met bv een voice cs50 /60...
denk dat de 80 eg veel uitgebrieder is....!

bv hoeveel lfos env heeft een cs50/60 en iste ook lekker flexibel ...zoals een cs30 dat zeker is .meerderre filters ..?

Origineel geplaatst door Toneshop
Lennox is ook niet goed bij zijn hoofd,hij had de CS80 nóóóóóóít weg moeten doen.:o:

Just kidding,8o)

tis waar maargoed nu weet ik wel wat ik zeker weer moet hebben en nooit meer weg moet doen, van alle synths die ik heb gehad is dit degene waarvan ik nog steeds droom, dus ja is iemand dan gek omdat hij voor zijn passie veel geld moet betalen??? het is helaas niet anders

Volgens mij kan RL die instrumenten beter aan artiesten verkopen die later weer failliet gaan (drugs schijnt nogal een dure hobby te zijn, echtscheiden ook trouwens). En ze weer via via bij de bekende 'handelaars' terrecht geraken. Reeds.

Dan nog. Denk dat als je zo'n bakbeest scoort je voor onderhoud ook nog wel 'gewichtig' moet zijn. Is voor mij iig dé reden om er niet eens over te gaan dromen om aan te schaffen.
Maar ieder zo z'n ding.

tis waar maargoed nu weet ik wel wat ik zeker weer moet hebben en nooit meer weg moet doen, van alle synths die ik heb gehad is dit degene waarvan ik nog steeds droom, dus ja is iemand dan gek omdat hij voor zijn passie veel geld moet betalen??? het is helaas niet anders

jijkomt tenminste eerlijk voor je ÄDDICTION "uit ,..en zegt ik moet ik wil & ik zal ...haha

maar vergelijk sound cs30 met een voice van de poly reeksen cs synth is dat een niet te vergelijken ,.iets ?

net zoals je een sh 09 ook niet kan vergelijken met een 1 voice juno 60 of juist wel !

Inderdaad,het is helaas niet anders.
Als ik ooit de kans krijg om een CS80 te mogen bezitten en ik heb een smak geld wat ik er voor "kan" gebruiken,dan mogen ze me voor van alles uitmaken maar de CS80 zal er komen.
Trouwens, passie is een licht vorm van gekte.(vind ik8D )

Status
Please reply by conversation.
Back