Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door dennisb
... maar niet schrikken van de prijs , 7500 ponden = 10992.2 euro

hup paar duizend erbij 
Origineel geplaatst door Lennox
Hoi Jongens, hehehe ik wist dat RL genoemd zou worden, tja tis een zeer hoge prijs maar laten we niet vergeten wat voor een restauratie beurt hij krijgt, je krijgt hem dan wel praktisch nieuw!
en er is zoveel aan vernieuwd en verbeterd dat hij nog wel 20 jaar mee kan en als dit je synth nu eenmaal is .... gelijk even Kenton midi laten inbouwenhup paar duizend erbij
![]()
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Je had er een!!!!!

Origineel geplaatst door mono-poly
Je ben echt niet goed bij je hoofd als je wat bij RL gaat kopen.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik bedoelde het algemeen.
En niet dat jij niet goed bij je hoofd ben he.

Origineel geplaatst door Toneshop
Lennox is ook niet goed bij zijn hoofd,hij had de CS80 nóóóóóóít weg moeten doen.![]()
Just kidding,![]()
tis waar maargoed nu weet ik wel wat ik zeker weer moet hebben en nooit meer weg moet doen, van alle synths die ik heb gehad is dit degene waarvan ik nog steeds droom, dus ja is iemand dan gek omdat hij voor zijn passie veel geld moet betalen??? het is helaas niet anders
tis waar maargoed nu weet ik wel wat ik zeker weer moet hebben en nooit meer weg moet doen, van alle synths die ik heb gehad is dit degene waarvan ik nog steeds droom, dus ja is iemand dan gek omdat hij voor zijn passie veel geld moet betalen??? het is helaas niet anders
)