FrankJames Ingeburgerd Lid sinds 9 mei 2006 Berichten 48 Locatie Helmond 9 mei 2007 #1 Gemaakt met FL 7 http://www.speedyshare.com/698723525.html Heeft er iemand nuttige kritiek voor mij?
S scan Ouwe rot Lid sinds 19 Maart 2002 Berichten 910 Locatie Arnhem 10 mei 2007 #2 Ik vind dit wel lekker. Heb geen kaas gegeten van minimal, maar trek dit best zo op de vroege morgen. Alleen het herhalende stem geluid.. misschien wat teveel? Misschien een klein dun hatje? Maar lekker hoor. Dank.
Ik vind dit wel lekker. Heb geen kaas gegeten van minimal, maar trek dit best zo op de vroege morgen. Alleen het herhalende stem geluid.. misschien wat teveel? Misschien een klein dun hatje? Maar lekker hoor. Dank.
FrankJames Ingeburgerd Lid sinds 9 mei 2006 Berichten 48 Locatie Helmond 10 mei 2007 #3 Origineel geplaatst door scan Maar lekker hoor. Dank. Zie meer... ey bedankt man! eindelijk een postieve reactie Dit geeft me weer hoop.. Ja, misschien mag die stem wat minimaler.. En nog wat details (een hatje derbij ofzo ja. Ik ga hem ook nog masteren op mijn stageplek.. dan zal ik hem nog is uploaden..
Origineel geplaatst door scan Maar lekker hoor. Dank. Zie meer... ey bedankt man! eindelijk een postieve reactie Dit geeft me weer hoop.. Ja, misschien mag die stem wat minimaler.. En nog wat details (een hatje derbij ofzo ja. Ik ga hem ook nog masteren op mijn stageplek.. dan zal ik hem nog is uploaden..
S scan Ouwe rot Lid sinds 19 Maart 2002 Berichten 910 Locatie Arnhem 11 mei 2007 #4 Ok, top. Laat maar horen dan. Gr.