Origineel geplaatst door Zoidsity
'k Zeg niks..
![]()
zelfs het plaatje alleen al is voldoende

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
'k Zeg niks..
![]()

Origineel geplaatst door Ethereal
Dit is geen contest, want de winnaar is al lang bekend. Klik maar.
Oeps!! Die was ik vergeten
Mehna Mehnaaaa

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
!
Mehna Mehnaaaa 
Origineel geplaatst door D600OWNER
De meeste irritante (of leuke, maakt niet) melodie vinden en die moet de hele dag in je hoofd blijven en er niet meer uit te krijgen zijn.. Drm post ik hierbij..Gigi D'agostino - The Riddle![]()

Origineel geplaatst door D600OWNER
Hey Iedereen,
Hebben jullie het ook niet vaak, dat een melodie niet meer uit je hoofd te stampen is? Ik wel, best vaak eigenlijk..
En, hebben jullie ook wel eens van die melodieen gemaakt van, deze is niet meer weg te krijgen?
Mijn top 15 eeuwig hangende melodieen (nee ik ben niet goed in kiezen):
1: PPK - Resurection *(bijgevoegd)* (die Russen weer he)
2: Gitta - No More Turning Back (Bijna erger dan PPK)
3: Andre Visior - Speed Up! (Luvstruck 2002)
4: Dj Boozywoozy - Party Affair
5: Cygnus X - Superstring
6: ATB - Don't Stop (Radio Edit)
7: Energy 52 - Cafe Del Mar
8: Rank 1 - Awakening
9: Gigi D'agostino - The Riddle (fluit, fluit)
10: Barthez - Infected
11: Pakito - Living On Video
12: Gigi D'agostino - L'amour Toujours
13: Safri Duo - Played A Live
14: Bomfunk MC's - Freestyler
15: Superstar Dj - Meet Her At The Love Parade (Radio Edit)
Miss voeg ik er nog wat bij op dit forum!!
Nou, nu jullie!
![]()
![]()
.Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Even vertalen:
5. Van Halen - Jump
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Even vertalen:
5. Van Halen - Jump
9. Nik Kershaw - The Riddle
11.Trans X - living on video
En dan heb ik er vast nog wat overgeslaan. Maar bij de gequote artiesten bleef een melodietje van bovengenoemde artiesten blijkbaar erg goed hangen![]()
.
Origineel geplaatst door Ethereal
Die volg ik niet helemaal, zie de overeenkomst met Superstring nog totaal niet..

.Dies erg zeker van z'n zaakOrigineel geplaatst door Ethereal
Ik hoor nog steeds geen enkele overeenkomst tussen die 2 nummers.. Durf er mijn linkerbal ook om te verwedden dat dat echt niet als jatwerk/cover bedoeld is..
!Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Ik vind Trans X zo veel beter dan Pakito. Pakito vind ik zo anoniem, dat had echt een heel legertje aan mensen met het originele nummer kunnen uithalen. Ik hoor er geen persoonlijkheid, geen ziel in. Het origineel van Trans X was toen nog vernieuwend, interessant gebruik van synths ook, ieder ingespeeld lijntje daar was een leuk idee.
Wat superstring/jump betreft: bij de andere is het duidelijk dat het om covers gaat. Superstring is iets subtieler. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze daar geen auteursrechterlijke onderhandelingen voor hebben moeten doen. Qua melodie lijkt het toch wel erg op elkaar. En daarom dat ik het hier ook vermeldde: bij cygnus X is het melodietje van Jump duidelijk blijven hangen.
Ik vind Superstring wel een originelere bewerking dan Pakito hoor, die hebben er echt iets persoonlijks van gemaakt.

.
. Van de eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het een ver doorgedreven cover was (goed en origineel, daar gaat het mij niet om hoor!). Wim Mertens is iig wel gecredit
.
.Als je covert wordt het werk met de originele auteurs aangemeld bij Buma Stemra, dus had het bij Superstring erbij moeten staan.Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Wat bedoel je GeitenBreijer, Jump van Van Halen of een ander nummer?