Vakantiegeld 2007

Origineel geplaatst door Tom 32
Na een jarenlange traditie van het omzetten van vakantiegeld in muziekspullen, kiezen we er dit jaar voor om een andere hobby van ons een flinke impuls te geven.

Erg leuk, wil ik ook al jaren, maar waarschijnlijk niet te betalen

Origineel geplaatst door gemmetje
ik zag gisteren toevallig dat de apk van m'n bolide 29 mei verloopt.....

andere auto dus (helaas) ;{

Jij koopt ieder keer wanneer de apk van je wagen verloopt een andere? Dat moeten dan wel barrels zijn als je ze niet de moeite waard vindt om te laten repareren. :P

Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus een groot deel van m'n vakantiegeld gaat op een spaarrekening. Misschien dat ik een aantal VSTi's upgrade (bijvoorbeeld Battery 1 naar 3, al heb ik nog niet veel goede berichten over die laatste versie gelezen), maar met m'n huidige set-up kan ik eigenlijk prima uit de voeten, dus nieuwe gear is niet nodig.

Van mijn vakantie geld koop ik een paar nieuw schoenen voor mijn kids.

En het rest van het geld ? .................
Dat moet ik er zelf bij leggen.

:D

goed bezig tom! ik zit ook al een tijdje te overwegen om een complete scoop te halen, volgmotortje, oculairs, filters, de hele bende

maar goedkoop is 't niet, maargoed dat is een leuke mic pre-amp ook niet, en laat ik die nou afgelopen maandag gehaald hebben :D

main_preamps_UA_m610.jpg

het vakantiegeld gaat NIET naar gear..
nou indirect wel.. want ik moet nog wat thomann/musicstore creditcard uitgaven afbetalen ;)

als ik nog geld over heb koop ik een mooie buizen mic, een little phatty, een sopraan saxofoon, een steel guitar, een drawmer 1968me compressor en... ik wil.. ik moet nog... ik..... :bekdicht:

Vakantiegeld is binnen......en intussen alweer uitgegeven.....

Op verzoek van Rollie een MP3.....

Attachments

• scoop.mp3
    200,5 KB · Bekeken: 104
Gaaf he zo een telescoop! :D

Celestron.. een van de beter merken! Een kennis van me heeft een Meade, ook zo een bakbeest :)

Heb net een Korg Minipops van een forumlid gekocht.
Een (klein) gedeelte van mijn vakantiegeld al goed benut dus! ;)

Origineel geplaatst door Tom 32
Vakantiegeld is binnen......en intussen alweer uitgegeven.....

Op verzoek van Rollie een MP3.....

:okdan: Prachtig die aanzwellende sound. Mooi middenstuk om vervolgens een redelijk snelle decay te hebben.
Misschien ga ik die sound wel eens samplen.... :okdan:

Ik wilde eigenlijk niets meer kopen, maar kon het toch niet laten een samplertje op de kop te tikken:

s5000.jpg

Leuk ding hoor!

complete verbouwing van de zolder tot studio annex hanghok en een zooitje nieuwe gear. :)

Al mijn vakantiegeld gaat naar mijn personeel.

Back