Op zoek naar de eerste KORG

orson.wouters

Voltage Controlled Lid
Hallo daar,

Ik ben opzoek naar de look van het eerste KORG apparaat.
Kan iemand me helpen met een foto???

deze ziet er me al wel primitief uit, KORG mini pops 7 (drumcomputer)
KORGje.jpg

korg kei organ compagney
ded zaken met univox dus veel spullen zijn onder andere namen uitgebrachtin andere landen ...
bv de dv800 [mega vettige bak ] is ook uitgebracht as de univox

de 700 is t eerste product denkik ....vriend van mij heeft laats een korg 700 voor relaxed bedrag gekocht
en er staat nu een 700 s te koop [1osc xtra en ring mod erop ] voor 400 way ik te duur vindt wel veel dikker dan een sh 101/202 rolandje [non cv gate erop]\

alvast deze info

Hoe raakt iemand van 14 tegenwoordig nog verzeild in oude analoge synthesizers? DAT zou *ik* wel eens weten 8) :)

Leuk! Hoewel ik absoluut niet in die muziekstijl zit, vind ik het wel leuk als iemand zo jong al op deze manier met muziek bezig is. Top!

Boele

PS maar mijn 3100 krijg je nog steeds niet :D

Origineel geplaatst door SCD
Hoe raakt iemand van 14 tegenwoordig nog verzeild in oude analoge synthesizers? DAT zou *ik* wel eens weten 8) :)

met behulp van zn opa ...kan toch as hij 14 is zn pa bv 20 jaar ouder 34 mijn leeftyd ,..kan die vader weer de egte eerste modulairs in den lijfe meehebben gemaakt
moet ze nog tegen komen hoor vader die tegen hun zoon s zeggen zoo ; jongen hier hebbie wat een dikke synth/ modulair / ipv een auto rijbewijs
:okdan: top toch ,..mn pa loop t nu nog waarom / wat wilje ,...kweet t zelf niet eens ....
iig een ding weet ik zeker met electronishe apparatuur maakje electro- nishe muziek
dat lukt !!! haha
:gaap:

Origineel geplaatst door Q-bix
Klinkt vet,

schaf een lading vintage aan, en doorgaan met die banaan...

Ja, daar ben ek naar opzoek

zie het "te koop gevraagd forum"

Origineel geplaatst door R-ond
met behulp van zn opa ...kan toch as hij 14 is zn pa bv 20 jaar ouder 34 mijn leeftyd ,..kan die vader weer de egte eerste modulairs in den lijfe meehebben gemaakt
moet ze nog tegen komen hoor vader die tegen hun zoon s zeggen zoo ; jongen hier hebbie wat een dikke synth/ modulair / ipv een auto rijbewijs
:okdan: top toch ,..mn pa loop t nu nog waarom / wat wilje ,...kweet t zelf niet eens ....
iig een ding weet ik zeker met electronishe apparatuur maakje electro- nishe muziek
dat lukt !!! haha
:gaap:

Nee, nee, nee keb het allemaal zelf moete ontdekken, pa is een rocker en opa kent alleen eurosong op gebied van muziek

Back