606 nu al 275.-

Ik voel me al veel minder opgelaten, na de twee vorige berichten :P
Mazzeltje op de rommelmarkt, keyzer eric?

Nee. Ik ging bij een ouder echtpaar langs omdat ik via MP een Roland Midi-schakelkastje van ze had gekocht voor 25 euro.
En op tafel lag dus ook de TR 606.
Man: "Van mijn zoon geweest. Ga ik zo ook op MP zetten."
Ik: "Voor hoeveel?"
Man: "Ook 25 euro."
Vrouw (vanuit een andere hoek van de kamer): "Doe niet zo gek! Tien euro is meer dan genoeg!"
Ik (proberend niet al te gretig te zijn): "Uhmmm... nou goed. Doen we, verkocht!"

Zo dus. Ze bestaan nog, de buitenkansjes. Enne... voor 25 euro had ik hem natuurlijk ook meegenomen!

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Vrouw (vanuit een andere hoek van de kamer): "Doe niet zo gek! Tien euro is meer dan genoeg!"

ik had nog even "5 euro" geroepen denk ik :D

Eerlijk gezegd kwam dat niet bij me op. Verblind door hebberigheid denk ik. En ik denk dat ik me dan schuldig zou voelen. Is nu niet nodig omdat ze zelf met dat voorstel kwamen.

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Over bofkonten gesproken:

Twee jaar geleden gekocht voor tien euro
:P

Mooie staat hoor, tja, dat bedrag gaat nergens over.

Aan de zijkanten en de onderkant zitten wel wat gebruikssporen (krasjes en lakbeschadigingen op de hoeken). Maar ik zie toch voornamelijk de bovenkant, dus... En bovendien gaat het om de inhoud, en die is verdomd goed!

Zonder dollen, de 606 is nogal druk van binnen.. Er zitten twee boards op elkaar gedrukt en als je een gemodde 606 hebt zoals ik, dan zitten er ook nog aansluitingen in gefrot. Ik vond het echt een irritant karweitje.. just 2cts

Shit, ik ga dan 'ns moeten zoeken naar iemand anders die naar m'n tr-606 wil kijken.
Misschien is het probleem niet eens zo storend en laat ik het gewoon zo :)

Origineel geplaatst door Arv
Zonder dollen, de 606 is nogal druk van binnen.. Er zitten twee boards op elkaar gedrukt en als je een gemodde 606 hebt zoals ik, dan zitten er ook nog aansluitingen in gefrot. Ik vond het echt een irritant karweitje.. just 2cts

welja, in dat geval,
is openmaken en eraan werken geen probleem (wel denken voor je iets doet op elk moment)
MAAR TERUG DICHTKRIJGEN!??! :stupid

op MP staat al een bod van 300,- :( gaat nerges meer over

tsja prijzen veranderen nu eenmaal. Vraag en aanbod. Dus het gaat zeker wel ergens over. Het is toch ook een knetter leipe drumbak. Dat hij erg simpel is....less is more gaat in dit geval wel op denk ik.

Origineel geplaatst door deniax
op MP staat al een bod van 300,- :( gaat nerges meer over

Inmiddels gereserveerd/verkocht voor € 400,- volgens de eigenaar.

is dat van die gast uit Den Hoorn of die uit Belgie?
bij die eerste heb ik een bod gedaan, maar nog geen reactie gehad...

Je weet toch wat dit betekent?
NU alle tr-606's opkopen die je tegenkomt, binnen 5 jaar zijn ze goud waard :bekdicht:

Re: Vreemd eigenlijk..

Re: Vreemd eigenlijk..

Origineel geplaatst door Vizion
..als je een zoekactie doet in het te koop/ruil-forum hier naar "tr606",
zie je dat de laatste in 2004 te koop werd aangeboden door Catscan :confused:

hmmm... vreemd inderdaad.. een beetje twilight zone-gevoel hiero :D

hee ik wil niet raar doen ofzo, maar wat is dr met mn postcount aan de hand.. gisteren had ik dr in de 990 en nu 970..:confused: raar hoor.. (niet dat het nu heel belangrijk is, maar toch weetje)
twilight..

(maar serieus dus)

Back