Synths te huur?

Rockon!

Nieuwkomer
Beste mensen,

1rst post en al meteen een vraag :-)

Ik heb met spoed (lees vandaag/morgen) een Virus TI nodig voor 2 weken.
We zitten met onze band vanaf morgen voor 11 dagen in de Galaxy studio's in Mol,Belgie. En we hebben om de laatste hand te leggen aan de arrangementen en sounds een Virus nodig.

Heeft iemand wellicht een idee waar deze te huur zijn? Of is iemand bereid om zijn Virus voor 2 weken te verhuren?
Uiteraard word je met naam en toenaam in de CD hoes vermeld. (zijn er al wereldwijd 5000 in de voorverkoop verkocht)
Wereldwijde roem etc. ;)

Groeten!

S

i4-muzique bedoel je neem ik aan?

Die had ik gevonden maar zag nergens dat ze ook spullen verhuurden.
Kan t altijd vragen natuurlijk ;)

Thanks,

S

ehh puur uit interesse.. waarom specifiek een virus Ti? zou je niet met een andere ( geleende) synth hetzelfde kunnen doen? of kan de TI iets wat ik niet weet:)

ik bedoel, je mag mn supernova 2 ook een paar dagen lenen als je er voorzichtig mee bent, dan kom ik hem zelf wel brengen met de auto als jullie de benzine betalen, zie ik de galaxy studio ook een keer van binnen:D

maar ik bedoel, zo'n enorme studio heeft toch zelf wel wat synths staan of ben ik nou gek?

en voordat je op mn aanbod ingaat, ik weet eigenlijk niet of ik dat ding wel 2 weken wil missen>...:)

by the way: heb je al ervaring met een Ti ? want ik weet niet of je in twee weken dat ding al door en door zal kennen...

We hebben zeker een TI nodig. Die is echt precies wat we zoeken.

@ man-T: Heel erg bedankt voor je aanbod! :) hadden graag je benzine betaald hoor. maar we zoeken echt een Virus!
Helaas hebben ze in de Galaxy er geen 1 staan. Wel andere leuke dingen maar niet iets wat wij nu nodig hebben. ;{

@elektrovolt Ervaring is zeker aanwezig.

ok dan , maar... ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat het nu precies is dat het de TI moet zijn....een bepaalde preset ofzo?.... nou ja als je nog de tijd vindt hoor ik het graag... succes met de opnames iig:)

Misschien mijn paranoia maar wat voor garantie krijgt diegene dan dat die z'n apparaat ook terug krijgt, al dan niet onbeschadigd ?? ik bedoel, 't klinkt allemaal mooi galaxy studio's enzo maareh, borg?? onderpand ??

Mensen. T is niet meer nodig.

We hebben onderhand een exemplaar geregeld.
Bedankt iedereeen. ;)

@ man-T: Het is lastig uit te leggen. Maar de TI past precies bij de mix/combinatie met sounds/vocalen die we voor ogen hebben.
En 't is een super apparaat!

Als je nog benieuwd bent naar t resultaat....
Er zijn over een maand wel een paar tracks te downloaden/beluisteren op www.sellaband.com/nemesea
(staan nu nog demo's)

Groet!
S

Back