Poly-Peter
Ex Poly-61 bezitter
Had al geboden maar prijs schijnt inmiddels boven 500 te zitten.
Mij te veel. Is ie dat waard? lijkt me wel een gaaf ding...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Deze synth heb ik altijd al mooi gevonden....heeft iets jaren '50 sci-fi achtigs vind ik qua uiterlijk en hij klinkt ook nog eens lekker (heb hem eens bij een forumlid uitgeprobeerd).
Maar 500 zou ik er niet voor over hebben want hij is vrij gelimiteerd qua mogelijkheden en heeft ook geen CV/gate, dus tsja....
De prijzen blijven wel stijgen in ieder geval, want voor een jaar of twee terug betaalde je hier echt niet zoveel voor. Maar ja, daar is al genoeg over gezegd hier op het forum de laatste tijd![]()

Origineel geplaatst door Poly-Peter
Tja het blijft natuurlijk wat de (synth-)gek ervoor geeft.
En als je naar 'nieuw' analoog kijkt (evolver, little phatty, mfb bakkies of modulaire merken) dan is 500 euro niet eens zoveel - je koopt er iig niks anders voor.
Anyway, een 700s heb ik al en da's ook een mooie bak dus daar doe ik het voorlopig mee
De 770 is eigenlijk een 700s in een ander jasje.Origineel geplaatst door mono-poly
De 770 is nou eigenlijk de enigste Korg die ik momenteel nog wel is zou willen kopen.
Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij is de 770 uitgebreider dan de 700 Korgjes en dan een halve 800dv.
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Hier is iig een schema van de 770.
Wellicht heb je er wt aan als je er CV/Gate op silt gaan zetten..
Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij is de 770 uitgebreider dan de 700 Korgjes en dan een halve 800dv.
Origineel geplaatst door Poly-Peter
Had al geboden maar prijs schijnt inmiddels boven 500 te zitten.

Origineel geplaatst door R-ond
mail gekregen ...nog te koop .en iedereen maar tb zoken/of voor 500 sh101skopen o o o![]()
Origineel geplaatst door Arv
Jamaar dat zijn natuurlijk wel heel andere sounds.. en mogelijk heden