Zaterdag 2 Juni DMRE Digital recording and Midi event

Grooveron

Altijd wat !!
Zaterdag 2 Juni 2007 @ I4-Muzique

Voor iedereen die zich bezig houdt met Synthesizers, Software, computers, interfaces, recording, geluid en muziek.
Organiseerd I4 Muzique het “Digital Music & Recording Event”

Dit event is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met het produceren, opnemen en creëren van muziek. Een must voor Musici, synthliefhebbers, producers, geluidstechnici, DJ's, geluidsstudio’s enz.

Tijdens het “Digital Music & Recording Event” kunt u als bezoeker apparatuur uitproberen en zich op de hoogte laten brengen van de laatste nieuwtjes in de Hightech recording wereld.
Daarnaast hebben we alle toonaangevende importeurs in huis die in de 5 ruimtes en 3 verdiepingen in onze winkel interessante aanbiedingen en workshops geven.

Workshops van onder meer "ROB PAPEN" die zijn nieuwe "Predator" softsynth zal demonstreren en je kan natuurlijk lekker met hem kletsen over muziek, synthesizers en aan verwanten. Want naast al de demo ruimtes is er ook de "meet en greet" tuin waar onder het genot van een gezellige tap je van gedachten kan wisselen met iedereen die er is.

I4-Muzique’s “Digital Music & Recording Event” is een compleet event voor iedereen die met computers, muziek en recording bezig is.

Het “Digital Music & Recording Event” wordt gehouden in de winkel aan de Hoogstraat 151 te Eindhoven. De winkel is uitgebreid met een aantal extra ruimtes waar alles op het gebied van HighTech audio en studio materiaal wordt getoond. Verder worden in een aantal ruimtes workshops gegeven door de volgende importeurs:

MI7 (Ableton ,Steinberg en Apogee),
Digidesign (Protools),
RME,
Amptec (Moog, Native instruments),
Eye 4 Systems,
TM-Audio (Motu),
Mafico (M-audio, Rode, Event)
DSI Synthesizers. (Evolvers van Dave Smith)

Meer informatie over het “Digital Music & Recording Event” op www.dmre.nl.

Harold, Martijn en Ron nodigen u uit om op zaterdag 2 Juni a.s. dit Event te bezoeken en kennis te maken met ons uitgebreide assortiment van synthesizers, midi controllers, microfoons, mengtafels, geluidsmonitoren en outboard equipment.

Voor meer info bel: 040-2982368 of mail naar info@i4-muzique.nl

Laatst gewijzigd:
cool ik ben er bij, altijd gezellig.

klopt het dat tc een mastring demo gaat geven met md3 voor de powercore.

Ik hoorde dat van een maatje uit belgie

Origineel geplaatst door stricktly will
cool ik ben er bij, altijd gezellig.

klopt het dat tc een mastring demo gaat geven met md3 voor de powercore.

Ik hoorde dat van een maatje uit belgie

Ja TC Electronics is er met o.a. de BM serie van Dynacord en een mastering workshop/Demo van de powercore met MD 3 en de VSS 3 reverb.

Die demo's zijn zelfs voor de doorgewinterde masteraar onder ons nog interresant.
Zie je daar wel aan de bar in de tuin :-)

Goh, dat ziet er leuk uit.
Eens kijken of ik wat tijd kan vrijmaken!

Wordt kei gezellig Hanz, we maken van de tuin een openlucht cafe en daar lopen heel wat top producers rond die dag :-)

ik mag hopen dat we het hebben over de bm serie van dynaudio ;)

of worden jullie een PA bedrijf ?

ik mag hopen dat we het hebben over de bm serie van dynaudio ;)

of worden jullie een PA bedrijf ?

Dat schreef ik al 2 antwoorden hierboven en beloof me dat wordt :{

Oeps, nee het is DynAudio met de BM5a - 6a - enz.

Origineel geplaatst door Alan
"bar in de tuin"

is op zich al reden genoeg om te komen :biertje:

Is de winkel ook gewoon open die dag?

yep we hebben zelfs hele leuke aanbiedingen en een leuke 2de hands hoek voor de snuffelaars onder ons

Hoeft echt niet hewt is echt bedoelt als beurs met veel workshops en gespreks stof, maar het mag natuurlijk altijd:-)

Origineel geplaatst door Sioux
Komt er nog een lijstje met aanbiedingen en 2e hands spul? Of is het een verrassing? :D

ik kan wel wat verzorgen, ik zal hem zsm plaatsen

He ron laat die lijst maar komen

een vette deal met de moog little pahtty zou niet gek zijn

heb je ze op stock ?

He ron laat die lijst maar komen

een vette deal met de moog little pahtty zou niet gek zijn

heb je ze op stock ?

Die zijn er volop net als de MEK Evolvers :-)
Ik post hem zsm.

Back