Zaterdag 2 Juni DMRE Digital recording and Midi event

vette prijzen

vette prijzen

He Ron

ik zag gisteren de beurs prijzen op http://www.dmre.nl/

zitten een paar leuke aanbiedingen bij.

Een MEK voor 1099,- !!
en project mix voor 999 !

een aantal rme zaken voor onder de duitse prijzen

vet !

Klopt en voor de liefhebbers hier is waarschijnlijk de combinatie van de Ableton 6 + 24/96 audiophile voor €395.-- !! ook wel heel leuk.

Mackie HR 624 monitoren set voor € 595.-- of KRK V6 voor een prikie, dus zoek je een leuke deal komen.

En dan is er nog een snuffel hoek met daarin echt leuke dingen als 19"" modules software etc.

Van 10.00 tot 16.30 op de Hoogstraat 151 in eindhoven.

Wil je een van de deals ben dan op tijd we verwachten een drukke dag met bezoekers.

Origineel geplaatst door Grooveron
Klopt en voor de liefhebbers hier is waarschijnlijk de combinatie van de Ableton 6 + 24/96 audiophile voor €395.-- !! ook wel heel leuk.

Mackie HR 624 monitoren set voor € 595.-- of KRK V6 voor een prikie, dus zoek je een leuke deal komen.

En dan is er nog een snuffel hoek met daarin echt leuke dingen als 19"" modules software etc.

zitten daar nog 19'' spullen bij die niet op de site vermeld staan?

yep die zal ik proberen in de loop van de dag teposten

Ik rij in de loop van de middag efkes aan (zoals dat heet in Eindhoven, toch?)

ik kom ook rond de middag. hoe laat is de theremin demo? die wil ik graag bijwonen. is er ook een aanbieding met die theremin?

niet met de Thremin maa we maken een moioie prijs voor je.
Verder hebben we veel 2de hands spul staan allemaal voor lekker prijzen, het is spul van klanten die dat nu tekoop aanbieden op de winkel.
En dan naturlijk onze eigen scherpe aanbiedingen.
en je kan natuurlijk lekker spelen op MEKkes een PEK, een andromeda, Moog etc etc.
Mastering Demo's van TC enz, dus als je een dealtje zoekt nu is de tijd.

Dat is geen probleem al hoewel die waarschijnlijk tussen de Moogs, Dave Smiths en Andromeda's zullen hangen ;)

We hebben staan tafels in de tuin dus daar is best een Synthforum Stamtafel van temaken.

Zo 8.30, de winkel loopt vol met de demonstateurs, weer wordt super dus niets houd het tegen om een succes teworden.
De eerste DMRE gaat vandaag van start.

Ron

Ik ook niet. Zo jammer. Het is een leuke winkel. Het terras is groot genoeg en hoedanook heeft onze Grooveron weer mooi weer, zoals bijna altijd als ie wat organiseert. :) :biertje:

Zozo ben weer thuis!

Nou dat was een interessant dagje bij Ron in de shop.

Even bij de TC electronics meneer geweest en nog wat tips & tricks over de eindmix gehad; :dj:
Demonstratie van Rob Papen bijgewoond, en inderdaad die Predator is een mooie vst; :okdan:
Zeer behulpzame support engineer van RME gesproken over mijn setup; :eureka:
Nog wat drankjes gehad van een aardige mevrouw; :koffie:
En toen de beurs leeg was zijn we met wat equip-dozen en trosjes kabels maar weer rchting thuis gegaan... :yamaha:

Al met al zeer de moeite waard. Bedankt medewerkers van I4, volgend jaar weer?

Alan

Oh ja, ik vond het bijzonder stil aan de speciaal (door Ron?) gepatchte Synthforum.nl tafel, of was het daar gewoon te warm in de zon, of waren jullie allemaal op zoek naar de tap? :biertje:

Hey Alan. Heb ik je nu nog gemist :( Ik was er pas laat helaas. Maar niet met lege handen weg. Super deals gehad op Predator met handtekening van Rob Papen er op :) En een liquid mix voor een ongelofelijk lage prijs :p Dank hiervoor I4 :D
Dit was de moeite al waard, maar daarnaast was het erg gezellig. Kom volgende keer zeker weer.

Nou, na een lange autorit meld ik me ook weer present.

Bijzonder leuk dagje gehad bij I4, was ik nog nooit geweest, maar dat viel niet tegen zeg!
Mooie spullen gezien en gehoord, waaronder de Predator synth van Rob Papen waar ik toch bijzonder van onder de indruk was (volgende keer wèl audio rate filtermodulatie inbouwen, hè Rob! :P).

En ja, fijne deal met de Liquid Mix, dus ook ik ben met zo'n doos onder m'n arm de winkel weer uitgelopen. Oef. Dan maar geen pindakaas meer op die boterhammen, komend jaar.

Bedankt voor iedereen die er was, hewb nog de blaren op mijn tong 8~ maar het was top :okdan:

Bedankt aa alle die meewerkten en vooral jullie de bezoekers, daar doen we het voor.

Back