[Hardcore] Siebzehn - American Dream

Siebzehn

rookt niet meer!
Name: American Dream
Artist: Siebzehn aka. Koen Sieben
Bitrate: 128 kbps
Length: 5:53

Tools: FL Studio 5, Virtual Dj, Kasparov - Magic (accapella), Vanguard, Mda Plugin, Powermate 600, Ozon 3 Mastering, my mind.

Hardcore track van mijn kant, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:) Vocals zijn van dj Kasparov, heb er mijn eige stijl aan gegeven, let me hear :D

Link:
http://media.putfile.com/Siebzehn---American-Dream

Komt denk ik doordat MediaPlayer(online) bij mij niet doet. Ik heb een onmaakbaar bug. (Altijd al geweest ook al deinstalleer ik mediaplayer en installeer het opnieuw.) En volgens mij doet putfile gelijk in online Mediaplayer afspelen. Kan niet keizen om te downloaden. Jammer niets aan te doen.

Als ik dat probeer wordt het een html link. Er staat wel Mp3 op het einde maar het wordt redirected naar een html= werkt nog niet.

Probeer zelf ook .. doel opslaan als... werkt niet.

Edit: niet dat je speciaal voor mij een andere uploadsite moet gebruiken maar putfile gaat bij mij echt niet werken. Ik upload zelf altijd naar mijn eigen webspace dus heb ik er gelukkig geen problemen mee. volgens mij zijn er een hoop betere uploadsites dan putfile.

Laatst gewijzigd:
mm jammer, ik heb geen problemen met putfile. Als ik op de link klik kom ik op de site waar het wmp dingetje staat dan. Raar dat dat bij jou niet werkt.

Niets aan te doen;)

Politieke hardcore? Geinig.

@ terra pee: heb hetzelfde probleem, en ben op zoek gegaan naar een manier om dit te omzeilen

probeer dit eens:
ga eerst naar de pagina waarnaar in de eerste post gelinkt is, en ga dan naar beeld - paginabron weergeven (of iets in die aard)

ergens rond het midden zie je dan een stukje code staan met het embed script van de media player, en aan het einde van dat blokje code zie je een url met extentie .mp3

die laatste link met extensie .mp3 kopieer je dan, en plak je in de titelbalk van de putfile pagina... dan krijg ik een hier in firefox gewoon een downloadvenster waar ik de echte werkende mp3 kan downen, hier krijgt hij de naam file.mp3

het hier geven van een url blijkt niet te werken omdat de url die je moet gebruiken elke keer licht schijnt te veranderen (ofwel zie ik verkeerd)

laat weten of het werkt!

Laatst gewijzigd:
@ geschirrspüler ..... Bedankt!!!! Het is gelukt op de manier die jij aangaf. Ik gebruik weliswaar Internet Explorer 7 maar bij mij deed ie het ook. Nogmaals bedankt. Ik heb hier zo vaak moeite mee gehad.

@ Siebzehn ..... net zoals je vorige nummers...
> de kick die heerst. echt vet.
> de melodieuze FM-achtig lead (niet de zaag lead) klinkt goedkoop vergeleken met de kick en de rest van het nummer.

Nu dat je de kick onder de knie heb (en in iets mindere mate de zaag lead) is mijn tip om meer te verdiepen in het maken van een passender en wat lekkerder FM-achtig lead. Deze lijkt net uit een amateuristisch Jumpnummer te komen.

Verder wel een okee nummer :okdan: behalve dat er voor mijn smaak te veel h...h..h.happerende vocals zijn.
Je zou binnenkort wat demo's op kunnen sturen naar een hardcore label volgens mij. ;) Ga er voor zou ik zeggen :)

met terrapee eens

dikke vette kicks, andere percussie allemaal prima

de zaaglead eroverheen is goedkoop vergeleken met de rest. hij past niet

verder goe!

ey bedankt voor de comments :okdan:

Misschien mag de melodie wat aggresiever of niet?

Ik was al een tijd lang aan het nadenken om het op te sturen naar een label maar wat zou je mij dan aanraden. Welk label zou passend zijn?

Back