[Hardstyle] Siebzehn - Ting Ting

Ik ben geen kenner van 't genre, maar ik vind 't netjes strak klinken :). Ook genoeg variatie erin - en leuk idee met die chiptune geluidjes ergens halverwege.

yupz, lekker trackie, zou niet misstaan op de eerst volgende hardstyle verzamelaar :okdan:

ga zo door !

:mega:

Niet mijn stijl dit, is dit de hardstyle van tegenwoordig? vind t persoonlijk meer jump-achtig, maarja doet er niet toe.. Klinkt hier over laptopspeakers niet verkeerd op zich.. Wat me wel opvalt is dat die bassdrum die van toonhoogte veranderd (na de break) af en toe vals gaat t.o.v. de melodie..

onder een jumpstyle nummer versta ik toch totaal iets anders:P en valse bassdrum? luister hem eens over boxjes mét bas erin, dan zul je merken dat dit niet helemaal klopt:P Tenminste, ik heb er wel gehoor voor als iets vals is maar over mijn 600 watt monitoren klinkt hij toch niet vals:P

anyway bedankt voor de reacties, heeft er misschien iemand ook opbouwende kritiet? Wat kan beter? Wat zou jij anders toen dan ik.

Ik zal ook wat reacties plaatsen bij andere tracks

Klinkt in mijn eigen oren toch ook meer als jump hoor. Beetje holle kick en het geheel 'rolt' niet. Maar de mix op zich klinkt prima!

nee dit heeft nix met jump te maken als je er een beetje inzit. Klinkt niet verkeerd siebzehn :mega: alleen mis ik nog het gouden randje :stupid

Back