Het is een wonder dat ze nog leven!!

MonoTron

Initiating Sequence..
Naar aanleiding van wat plaatsjes van erg afgeragte 303's, die van Rob Acid en alec Empire:

Post hier foto's van de meeste afgeragte synths, drumcompu's etc. Die Brandende Neko hoeft niet, die leeft niet meer :D

Kickoff: Alec empires 303

Attachments

• 303.jpg
    303.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 123
Die van Rob Acid is inderdaad behoorlijk dramatisch. Dit is nog een behoorlijk gunstige foto volgens mij :D.
We speelden een keer voor hem op een feest in Groningen, toen heb ik dat ding in 't echt mogen aanschouwen. Echt een drama. Kwam gewoon door intensief gebruik, volgens Robert. Dat wil ik wel geloven, zeker met die dikke worstenvingers van hem ;). Technisch nog owke, dan ding bliepte en ragte lekker.

Origineel geplaatst door Ro9
Maar dat van die worstevingers klopt wel:D

De rest van zijn spullen ziet er trouwens wel netjes uit , of zou het net uit de verpakking komen?
Had je die 909 al gezien dan?

die van Alec Empire heeft wel wat. kan ook door de foto komen.
niet alles hoeft altijd mooi en shiny te zijn.

zijn 909 daarintegen....

l1aca76ecbd9ff2bfa5538fnh4.jpg

Nee hoor verdiende loon voor die overpriced gear

Die 909 kan zo het museum in IMHO.
Op de een of andere manier past het wel dat die bak in een vitrine staat en er allemaal quasi intelligente mensen omheen lopen zich af te vragen wat voor gedachte hierachter zit.

Origineel geplaatst door dsil
En die van Rob Acid:

Zou die tuning er express afgehaald zijn zodat deze altijd goed staat?
Zoja, mmmm ik heb sommige patterns waar ik de tuning op 0 zet en voor andere weer volledig.
Alleen heel soms moet ik 'm iets over het midden zetten om deze met m'n andere synths te tunen. Zonde als die knop niet gebruikt wordt.

Origineel geplaatst door Ramoonus
heiligschennis

echt niet ... dit is juist het levende voorbeeld dat die bakken gebruikt worden. Je kunt zien dat die mensen er een band mee hebben opgebouwd (nota bene een fysiek aparaat en geen mooie vrouw) ze hebbenn hun ziel en zaligheid erin gelegd en daarvoor zijn ze toch echt bedoeld in plaats van in een vitrinekast gezet te worden en aanbeden wat andere grootheden er wel eens niet mee kunnen gedaan hebben.

muziek moet leven! ( dus plak ik die stickers op mijn laptop en doe me voor als een rockartiest :P )

Origineel geplaatst door Batteraaf
buh :erm: ik zou die dingen niet eens aanraken zonder handschoenen, laat staan zo ranzig in m'n studio zetten.

Intensief gebruik my ass; dit is gewoon moedwillige verneukerij!

Artistieke vrijheid :duivels:

bovendien gaat niemand het in zijn hoofd halen dat ding even snel mee te graaien, hij kan het immers nooit verkopen!

Sowieso... zou iemand zo'n ding nog kopen? Mja in dit geval wel misschien, maar stel dat een thuisknutselaar er zo mee om is gegaan.. :D

Back