hallo allemaal , mijn vraag is simpel ,het antwoord denk ik vele malen moeilijker , ik heb langzamerhand een home studio bij elkaar gekocht en moet alles nu gaan aansluiten en een plaatsje gaan geven en wil nu ook de computer zover uitbreiden dat ik kan afspelen én opnemen op hetzelfde moment ,ik heb gelezen dat ik daar een meerkanaals audio kaart voor nodig heb en ben dus op zoek naar zo'n kaart , aangezien er hier op het forum héél veel mensen rondlopen die dit wiel al eens uitgevonden hebben dacht ik de vraag hier maar eens te stellen om te zien of er mensen zijn die mij daarbij zouden kunnen helpen.
het gaat uitsluitend om orkestbanden in te zingen en deze op te nemen met sonic acid pro 4 op de computer , ik hoef dus geen aparte instrumenten en/of midi op te nemen én misschien nog wel belangrijker ik heb er echt heel weinig verstand van ! en sommige zullen zeggen waar begin je dan aan maar ik wil dit nu eenmaal graag dus alle input die ik kan krijgen is meer dan welkom.
vr gr, peter
ik hoorde overigens van een TURTLE BEACH : MONTEGO II HOME STUDIO kaart ,maar deze schijnt niet op win xp te draaien ,iemand daar ervaring mee ?
het gaat uitsluitend om orkestbanden in te zingen en deze op te nemen met sonic acid pro 4 op de computer , ik hoef dus geen aparte instrumenten en/of midi op te nemen én misschien nog wel belangrijker ik heb er echt heel weinig verstand van ! en sommige zullen zeggen waar begin je dan aan maar ik wil dit nu eenmaal graag dus alle input die ik kan krijgen is meer dan welkom.
vr gr, peter
ik hoorde overigens van een TURTLE BEACH : MONTEGO II HOME STUDIO kaart ,maar deze schijnt niet op win xp te draaien ,iemand daar ervaring mee ?