Analogy 3 CD

Leuk initiatief, maar niet echt meer van deze tijd, het purisme lijkt wel erg ver door te schieten bij sommigen.

:D Ik durf te wedden dat er hier mensen rondlopen die met hun digitale studio's beter en "analoger" klinkende muziek produceren dan menigeen hier met een bult analoog/vintage gear 8o)

Muziek maak je met je oren en je hart, digitaal of analoog; who cares. Als het eind product maar goed klinkt, ja toch?! ;)

Origineel geplaatst door Bass
Ja OK maar wordt dan zonder beats ;)

:D hehehe, en ik ken alleen beats maken.. M-bass en DSM-200..

Origineel geplaatst door Carnivore
Leuk initiatief, maar niet echt meer van deze tijd, het purisme lijkt wel erg ver door te schieten bij sommigen.

:D Ik durf te wedden dat er hier mensen rondlopen die met hun digitale studio's beter en "analoger" klinkende muziek produceren dan menigeen hier met een bult analoog/vintage gear 8o)

Muziek maak je met je oren en je hart, digitaal of analoog; who cares. Als het eind product maar goed klinkt, ja toch?! ;)

klopt en daarom releasen we ook 20 to 25 normaal gemaakte cds per jaar en dan mag zo'n projectje er toch wel tussen enkel voor het nostalgische gevoel, Toch!

Origineel geplaatst door Grooveron
klopt en daarom releasen we ook 20 to 25 normaal gemaakte cds per jaar en dan mag zo'n projectje er toch wel tussen enkel voor het nostalgische gevoel, Toch!

Zo is dat!!!!:D

Origineel geplaatst door Grooveron

Nostalgie is goed :D

Naast de nostalgie is het een uitdaging om met beperkte middelen een muziekproductie te maken.

Origineel geplaatst door Arv
pfjoe.. anders had ik de Juno60 niet kunnen gebruiken.. :)

Nouja, de Juno-6(0) is ook wel de minst DCO'ige DCO-synth die er is. Hij maakt CV uit het keyboard via een D/A (dat stuk is "digitaal"), maar dat gaat gewoon door een analoge log-converter en naar zes analoge oscillators.

We gaan de CD debuteren op E-Live 2007 dus iedereen die er op staat is welkom.

Tracklist

1. GERT EMMENS & JAMES CLENT - Vintage Contemporaries [7:11]
2. CREATE - Red Alert [2:52]
3. STEPHEN PARSICK - A Molecular Surge [6:07]
4. GERT BLOKZIJL - Monopology [6:54]
5. RUSSELL STOREY - Cosmic Kiwi III [0:42]
6. SYNTH.NL - Synthology [4:56]
7. FRANÇOIS-POL CORNEC - Sea Click [5:19]
8. ERWIN HOFSTEDE - Solina [2:23]
9. JAMES J CLENT - Ambiology [4:31]
10. RUSSELL STOREY - Cosmic Kiwi III [3:06]
11. TERJE WINTHER - Familiar Surprises [4:25]
12. STUDIO35D - Probe One [4:31]
13. SCHÖNWÄLDER'S FILTERKAFFEE - Analogum [7:31]
14. ERIC G - In the Moog [3:46]
15. RENE VAN DER WOUDEN - Ceci n'est pas un Analogue [3:13]
16. MONO-POLY - Semdrone (Spaceship One Edit) [4:11]
17. RON BOOTS - Analowho [7:54]

info/mp3's

Origineel geplaatst door mono-poly
En hij is officieel uit sinds vandaag.
Kopen die hap!

:D

Ik heb hem een maand geleden al gereserveerd. Jammer dat mijn stuk alleen er niet op gekomen is=( :D

re

re

Hey wat leuk Gert Emmens staat er ook op toffe peer en heeft een studio om van te kwijlen ben benieuwd.

Ik heb vandaag even wat cd's opgehaald op e-live.
Even met wat mensen gekletst die ik kon.
En toen weer richting huis.
Analogy 3 knalt nu over de speakers en ik ben echt onder de indruk van al het werk.
Top tracks mannen!
Mijn persoonlijke favorieten tot nu toe zijn:

STEPHEN PARSICK - A Molecular Surge

en

SCHÖNWÄLDER'S FILTERKAFFEE - Analogum

Goed initiatief Ron en ik voel me wel trots om er tussen te mogen staan!

:verkoght: :mega: :dj:

Ik heb vandaag een pakketje met de 5 cd's van Analogy 3 ontvangen van Ron, ik moet zeggen, het is een erg gave cd geworden!

De inlay is ook netjes verzorgd, die ingezonden teksten maken het compleet samen met de afbeeldingen, ik vraag me af of alle afbeeldingen van de synths te zien zijn ook daadwerkelijk allemaal hoorbaar zijn in de 17 tracks die op de cd staan.

Ik vind het ook leuk om te zien toen winamp de cd inlas en dat deze werd herkent door CDDB en er gelijk dus een nette tracklist zichbaar was in de playlist.

Erg goed verzorgde productie en geweldige tracks staan er op..! :okdan:

Origineel geplaatst door demian
Ik vind het ook leuk om te zien toen winamp de cd inlas en dat deze werd herkent door CDDB en er gelijk dus een nette tracklist zichbaar was in de playlist.

Ik geloof dat ik wel weet hoe die er in komen :)

Michel, Synth.nl

Back