Keyzer Eric
Stamgast
Maar ik ga de gok er toch maar op wagen en het pakket in de states bestellen, ik zie wel wat de uiteindelijke kosten worden.
Ik zou eerst toch maar eens goed informeren wat de uiteindelijke kosten voor jou zullen zijn. Je kon je wel eens behoorlijk vergissen.
Bovenop de aanschafprijs komt inderdaad nog de verzendkosten, BTW en invoerrechten. Maar de vervoerder moet ook de zending inklaren waarvoor diverse administratieve handelingen moeten worden verricht. Deze administratiekosten zullen ook aan jou door berekend worden.
Als parttime koerier heb ik in het verleden regelmatig pakjes afgeleverd bij mensen die zich rot schrokken van de uiteindelijke prijs. Voorbeeld: een klant bestelde voor de verjaardag van haar zoontje in Amerika science fiction-poppetjes. Die kostten ongeveer 70 euro. Met alle belastingen, verzend- en administratiekosten erbij werd de eindrekening ongeveer 199 euro!!! Da's schrikken.
Daarom: zorg dat je precies weet wat het gaat kosten.
Eric
Een vriend van mij, heeft een tronie als een crimineel, en wordt bijna altijd aangehouden.
Maar goed het blijft natuurlijk altijd een gok.