video onder geluid

Jake

Stamgast
Hallo,

Ik heb binnenkort een paar Hardcore hip hop optredens.
Qwa geluid is alles al in orde, maar ik wil via een projector er ook nog beeld bij doen.
Dus ik zoek een programmatje waarmee ik fotos en video beelden met effecten mooi onder een track kan krijgen.

Gr Jake

Wat jij nodig hebt is een VJ. Je kunt het wel automatiseren met b.v. Arkaos of Resolume. Deze programma's zijn in staat het midi-signaal te ontvangen en daar door jou de bijbehorende plaatjes en filmpjes op het juiste moment te tonen. Ik neem dan aan dat je live gaat en gebruik maakt van een sequencer. Veel werk. Je kunt beter iets met een VJ afspreken en die de juiste beelden en plaatjes aanleveren en daar een draaiboek mee maken.

Ik heb iets gelezen dat Ableton 6 ook video kan verwerken, misschien is dat iets? Duur grapje, een VJ is goedkoper... (en laat ik nou ook net VJ zijn).

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Boek gewoon deze gasten!!! :okdan:

www.pantoffeldiertjes.nl

Als je meld dat je via Niels op het synthforum bij hun terecht bent gekomen is er altijd wel wat te doen aan de prijs.
Ik heb het namelijk mee opgezet en ze zijn al niet duur.

Ze = meerdere personen ik = alleen wat denk je zelf hoe de prijsverhouding p/p dan ligt?

ja of koop dit ding en oefen even een paar dagen! :D
korg-kaptivator_350_fffef1_75.jpg

Origineel geplaatst door Arv
ja of koop dit ding en oefen even een paar dagen! :D
korg-kaptivator_350_fffef1_75.jpg

mooi apparaat enig idee of dit al nederland te koop is?

Jongens, het gaat over hiphop (hardcore hiphop zelfs).

Powerpoint met een paar slides met "fuck the police" "g-unit" en wat fotos van mooie gouden pistolen zou moeten voldoen.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Boek gewoon deze gasten!!! :okdan:

www.pantoffeldiertjes.nl

Als je meld dat je via Niels op het synthforum bij hun terecht bent gekomen is er altijd wel wat te doen aan de prijs.
Ik heb het namelijk mee opgezet en ze zijn al niet duur.

die site mogen ze wel wat aan doen zeg, wat een slechte navigatie.

Origineel geplaatst door Franz.K.
Jongens, het gaat over hiphop (hardcore hiphop zelfs).

Powerpoint met een paar slides met "fuck the police" "g-unit" en wat fotos van mooie gouden pistolen zou moeten voldoen.
vrijdag weer s bij de osdorp posse geweest, qua beeld zat t beter in elkaar dan met de muziek.

Seda op de Amiga. :)

Back