Ja, het is nog lang niet op, al dat lekkers...
Eerst maar eens de LFO's, of Modulation Generators zoals Korg ze noemt. Er zijn er twee.
MG1 heeft triangle, zaag-up en down, Rectangle, Pink en White noise als golfvormen EN gaat qua snelheid het audiobereik in! En DAT is kwijlen geblazen. WANT:
Je kunt de Frequency van de oscillator ermee moduleren
Je kunt de Filtercutoff ermee moduleren
EN je kunt de amplitude van de VCA ermee moduleren. AM dus, of moet ik zeggen ringmodulatie? Hoe dan ook ERG FIJN!
MG2 heeft slechts een sinus golfvorm en is naar de Resonator sectie geleid. Ik heb deze LFO laten modificeren omdat ie in de langzaamste stand mij veel te snel ging...

Er zit nu een schakelaar achterop waarmee het bereik van de LFO veel groter wordt (lees trager), zodat je koffie kunt gaan drinken binnen 1 hele cyclus...
MG2 moduleert ook de Pulsebreedte, maar ook dat kun je overrulen op het patchboard...
Uiteraard zijn beide LFOs terug te vinden op het patchboard. later meer daarover...
Rechts van de MGs zit de General Envelope Generator, een geval apart. Het is een "simpele" envelope generator die enkel is: hij bedient dus alle voices tegelijk.
Er is een delay knop voor de attack (wederom kwijl)
Een attack knop een Release knop
Verder een schakelaar: off, 1, 2, 3, 4, 5 waarmee je kiest of de envelope atlijd wordt getriggerd, of na 1, 2, 3, 4 of 5 keys tegelijk ingedrukt wordt getriggerd!
De twee schakelaartjes onderin: op auto stand wordt steeds opnieuw de envelope gestart bij een trigger, in de andere stand loopt ie eerst de getriggerde envelope af, voordat hij het weer opnieuw doet. Verder kun je de envelope nog inverten met de rechter witte schakkelaar...
Deze sectie is perfect om bijvoorbeeld kleine of rigoreuze pitch veranderingen te bewerkstelligen, maar de output van de GEG is ook beschikbaar op het patchboard... SOPPERDESOP!
Je kunt dus bijvoorbeeld op het patchboard de snelheid van MG1 moduleren met deze envelope. Bijvoorbeeld. Dus